تخصیص اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریالی برای نوسازی مسکن های روستایی

تخصیص اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریالی برای نوسازی مسکن های روستایی

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملکان از تخصیص ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار جهت نوسازی مسکن روستایی در روستاهای این شهرستان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی،آقای یاسرداداش زاده افزود: این اعتبار جهت نوسازی تعداد ۷۳۰ مسکن روستایی طی سال جاری اختصاص یافته است .
وی اظهار کرد: مبلغ وام برای هر واحد مسکونی ۲۵۰ میلیون ریال با کارمزد ۵ درصد بوده و متقاضیان می توانند جهت بهره مندی از این تسهیلات به بنیاد مسکن ملکان مراجعه نمایند .
مدیر بنیاد مسکن ملکان با بیان اینکه تاکنون ۴۸ درصد خانه های روستایی در شهرستان ملکان بازسازی و مقاوم سازی شده است بیان نمود:در طول ۵ سال گذشته تعداد  ۷۷۰۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان ملکان با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن نوسازی و مقاوم سازی شده است .
وی افزود: ۳۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان ملکان نیاز به بازسازی و نوسازی دارند .
داداش زاده با بیان اینکه سهمیه سال جاری برای نوسازی مسکن روستایی شهرستان ملکان تعداد ۷۳۰ واحد است اظهار کرد: با این حال بنیاد مسکن ملکان آماده است بیش از سقف تعیین شده هم نسبت به جذب تسهیلات و نوسازی تا آخرین خانه اقدام نماید .
وی افزود: این وام به افرادی هم که بخواهند در زمین های خالی که داخل محدوده طرح هادی روستا قرار گرفته است خانه احداث کنند، داده می شود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات