مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان: بنیاد مسکن یکی از متولیان اصلی روستاها در اجرای فعالیت های عمرانی به شمار می...

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان: بنیاد مسکن یکی از متولیان اصلی روستاها در اجرای فعالیت های عمرانی به شمار می...

طی هماهنگی های به عمل آمده ، مهندس صنعتی منفرد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه مهندس حیدری رئیس بنیادمسکن شهرستان ابهر با حیدری فرماندار شهرستان ابهر دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدا مهندس صنعتی منفرد با اشاره به برخی خدمات و فعالیت های بنیاد مسکن اظهار کرد: خدمات بسیار ارزنده بنیاد مسکن استان در روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها ، تثبیت جمعیت در روستاها و ساماندهی و رفع مشکلات روستائیان شده است.

وی بنیاد مسکن را یکی از متولیان اصلی روستاها در  اجرای هر گونه فعالیت عمرانی و ساخت و سازهای روستایی برشمرد و گفت:  خدمات بنیاد مسکن استان در روستاها بسیار گسترده است که ارائه این خدمات منوط به مشارکت و تعامل بخشداریها و دهیاریها با این نهاد و استفاده از ظرفیتهای موجود جهت اجرای پروژه های عمرانی و سایر خدمات بنیاد در روستاها می باشد .

مهندس صنعتی منفرد با بیان اینکه، روستاهای شهرستان ابهر ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارند، اظهار کرد: این نهاد خدمات ارزشمندی در سطح روستاهای شهرستان انجام داده، به طوری که از ظرفیت های این شهرستان در حوزه گردشگری به خوبی استفاده شده است.

سپس حیدری فرماندار شهرستان ابهر ضمن تشکر از خدمات بنیادمسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با این نهاد را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانست و گفت: بنیاد مسکن با توجه به دارابودن نیروهای متخصص و فنی در امور عمرانی به خوبی مشکلات روستا‌ها را  رصد، پیگیری  و حل می نماید.

وی یادآور شد: این نهاد خدمات ارزشمندی در زمینه اجرای طرح هادی، مقاوم سازی واحدهای مسکونی، صدور اسناد مالکیت روستایی  به ویژه توسعه گردشگری در روستاهای این شهرستان ارائه کرده است.

حیدری تاکید کرد: امیدواریم با تعامل و همراهی فی مابین شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در شهرستان باشیم و بتوانیم خدمات اساسی و گسترده ای را برای مردم ارائه دهیم .

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات