دیدار بخشدار ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش خلجستان با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

دیدار بخشدار ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش خلجستان با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  قم، آقایان فرج الهی بخشدار خلجستان ، باقری دهیار قاهان ، بابائی دهیار وشاره و اعضای شورای اسلامی بخش خلجستان با مهندس بلدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار کردند و   مسائل مربوط به درروستاهای بخش را مورد بررسی قرار دادند.
درابتدای جلسه مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم طی گزارشی،  عملکرد و    سیاستهای  بنیاد مسکن را تشریح نمود.
مهندس بلدی با بیان اینکه بنیاد مسکن از امکانات و ظرفیتهای مناسبی در جهت اجرای فعالیتهای عمرانی برخوردارمی باشد ادامه داد: حضور دربازسازی مناطق جنگی ، مناطق حادثه دیده ناشی ازحوادث و بلایای طبیعی وقهری،  و همچنین تهیه واجرای طرح هادی، صدور اسناد مالکیت، بهسازی وبازسازی مسکن روستایی، تامین مسکن محرومین، احداث وارائه تسهیلات مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزارنفر جمعیت ، تملک و واگذاری زمین روستایی و سایر خدمات عمرانی در روستاها از فعالیتهای این نهاد می باشد.
وی با اشاره به اینکه کلیه روستاهای  بالای ۲۰ خانوار در استان دارای طرح هادی می باشندافزود: با همکاری ومساعدت بخشداران ودهیاران با پرداخت هزینه اسناد مالکیت صادر شده، باقی مانده اسناد  به دست صاحبانشان خواهد رسید و با توجه به اینکه کلیه روستاهای  بالای ۲۰ خانوار در استان دارای طرح هادیی باشند این بنیاد آمادگی دارد تا بازنگری طرح ها را بامشارکت مردمی واعتبارهای دولتی انجام دهد.
مهندس بلدی به مشارکت مردمی دراجرای طرح هادی روستایی اشاره و بیان داشت :با توجه به کمبود وهمچنین عدم تخصیص اعتبار بنیاد مسکن با مشارکت و همیاری مردم و دهیاران نسبت به اجرای آسفالت از محل قیر رایگان اقدام نموده که ادامه این تعامل و همکاری را خواستاریم.
در ادامه جلسه آقای فرج الهی بخشدار خلجستان ضمن عرض تبریک انتصاب مهندس بلدی بیان کرد : بنده به نمایندگی از تمام دهیاران ، اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش  و روستاییان از خدماتی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها انجام داده است تقدیر و تشکر می کنم.
درادامه این جلسه مهندس بلدی به  بررسی نظرها و پیشنهادهای حاضرین در جلسه پرداخت وادامه داد : اتمام طرح های نیمه تمام در بخش اجرای طرح هادی ، صدور سند مالکیت و ...  در روستاها با پیگیری دهیاران وبخشداران و همچنین ادامه همکاریها ومشارکت در عمران روستاها با بنیاد مسکن مورد تاکید می باشد.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه ، تمامی اعضای شرکت کننده بر تعامل بیشتر و همکاری مستمر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اجرای برنامه های بخش تاکید نمودند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات