بازدید مدیرکل و معاونین از پروژه های بنیاد مسکن شهرستان های مینودشت و گنبد و دیدار با همکاران

بازدید مدیرکل و معاونین از پروژه های بنیاد مسکن شهرستان های مینودشت و گنبد و دیدار با همکاران

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان با همراهی معاونین پشتیبانی و عمران روستایی از پروژه های بنیاد در شهرستانهای مینودشت و گنبد بازدید نمودند و در خلال این بازدید ها با همکاران این دو شعبه نیز دیدار و گفتگو کردند.

مدیران شعب مینودشت و گنبد در جلسه دیدار همکاران با مدیرکل و معاونین گزارشی از وضعیت جاری شعب ارائه کردند.

مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز در این جلسه ضمن تشکر از همکاران به جهت اقدامات صورت گرفته، اجرای دقیق سیاست شعبه محوری و تحقق صد درصدی بودجه سال ۹۷ بنیاد مسکن استان را دو عامل مهم در برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری دانستند و مهمترین هدف از اجرای این دو طرح را در وهله اول خدمت به مردم دانستند.

ایشان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته پایش عملکرد شعب و شورای هماهنگی و برنامه ریزی اقتصادی بنیاد مسکن استان و تشکر از معاونت پشتیبانی به جهت پیشنهاد و راه اندازی این دو طرح و تاکید بر ادامه مستمر این جلسات، از اقدامات و تلاشهای همکاران در نیمه نخست سال تشکر کردند و ابراز داشتند: نتایج این جلسات در جلسه آتی شورای اداری بنیاد مسکن استان ارائه و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به ظرفیت های موجود در دو شهرستان مینودشت و گنبد، بر پیگیری های مستمر جهت استفاده از این ظرفیت ها تاکید کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در پایان به همکاران توصیه کردند تا با در نظر گرفتن شرایط مردم بویژه محرومین و روستائیان عزیز، از فرصت خدمت به مردم نهایت استفاده را ببرند.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات