برگزاری جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی اقتصادی بنیاد مسکن شهرستان علی آباد کتول

برگزاری جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی اقتصادی بنیاد مسکن شهرستان علی آباد کتول

جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی اقتصادی بنیاد مسکن شهرستان علی آباد کتول با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان و معاونین پشتیبانی و بازسازی و مسکن روستایی برگزار گردید.
مهندس جعفری، مدیر بنیاد مسکن شهرستان علی آباد کتول در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیتهای بنیاد در سطح شهرستان ارائه کردند.
ایشان ابراز داشتند: در شهرستان علی آباد کتول ۷۱ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که برای کل این روستاها طرح های دروستایی تهیه و در ۳۸ روستا عملیات اجرای طرح هادی انجام شده که از این تعداد در ۱۱ روستا این طرح به پایان رسیده و در ۲۷ روستای دیگر نیز در حال اجرا می باشد
ایشان در این جلسه ضمن تشکر از همراهی های فرماندار و بخشداران شهرستان ، ازهمکاریو استقبال دهیاران روستاهای شهرستان جهت مشارکت در اجرای طرح های هادی روستایی تقدیر کردند و بابیان اینکه حدود ۵۰ هزار متر مربع تفاهم نامه همکاری جهت اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان امضاء شده، از تحقق ۳۴ درصدی اعتبارات در شش ماهه ابتدای سالجاری خبر دادند.
مهندس جعفری همچنین با بیان اینکه از ۷۱ روستای شهرستان ، ۴۱ روستا نیاز به بازنگری طرح هادی دارد، از مشارکت ۷ روستا برای بازنگری طرح هادی خبر دادندکه مقدمات آن انجام شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه تا کنون ۶ هزار و ۶۴۰ متقاضی احداث واحد مسکونی روستایی به بانکهای عامل پرداخت تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی معرفی شده اند، از بهره برداری از ۵ هزار و ۲۷۲ واحد مسکونی در قالب این طرح خبر دادند.
ایشان همچنین با اشاره به صدور اسناد مالکیت روستایی ابراز داشتند درشهرستان علی آباد کتول تا کنون ۱۳ هزار و ۵۸۹ جلد سند مالکیت روستایی صادر شده که در صورت رفع مشکل بنیاد علوی، بنیاد آماده صدور سند مالکیت در کل روستاهای شهرستان دارد.
مهندس جعفری همچنین از اتمام عملیات دیوارچینی در ۴۰ واحد از پروژه مسکن شهری افرا که در شهر علی آباد در حال احداث است خبر داد و ابراز داشت:احداث فاز دوم پروژه ۱۴۴ واحدی نیز در دستور کار قرار گرفته و در دست احداث می باشد.
مهندس حق بین، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان نیز در این جلسه ضمن تشکر از تلاش همکاران ، از اختصاص ۳۱۵ فقره تسهیلات مسکن روستایی در سال ۹۷ به شعبه علی آباد خبر دادند که به نسبت هفت ماهه ، این سهمیه تحقق یافته و همچنین از ۱۰۸۳ فقره تسهیلات معرفی شده به بانکهای عامل در سال ۹۷، ۲۴۶ فقره مربوط به شهرستان علی آباد بوده که رتبه اول در سطح استان می باشد.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان همچنین کیفیت ساخت واحدهای مسکونی در سطح شهرستان علی آباد را بسیار خوب توصیف کردند و ضمن تشکر از همکاران این حوزه، بر ادامه این روند تاکید کردند.
آقای حسینی ، معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان نیز در این جلسه ضمن عرض خداقوت به همکاران، با اشاره به برگزاری کمیته پایش عملکرد شعب بنیاد، نتایج حاصل از آن را در تصمیم گیری های آتی برای شعبات و همکاران بسیار مهم توصیف کردند و از همه همکاران بویژه مسئولان پشتیبانی شعبات خواستند تا با پیگیری و استفاده از ظرفیت های موجود در هر حوزه، به تحقق کامل برنامه و بودجه سال ۹۷ کمک کنند.
ایشان همچنین با اشاره به دستور مدیر کل محترم مبنی بر تخصیص بسته های حمایتی و خدمات رفاهی برای همکاران، خواستار جبران این خدمات با تلاش و کوشش مضاعف در خدمت به مردم شدند.
مدیر کل بنیاد مسکن استان نیز در این جلسه فلسفه وجودی بنیاد را خدمت به مردم بویژه محرومان دانستند و همکاران را به خدمت بی منت به مردم توصیه و تاکید کردند.
ایشان با برند دانستند کیفیت کار بنیاد در انجام امورات قانونی محوله، نتایج خدمات بنیاد را برای نظام بسیار موثر و مهم دانستند وخدمت به روستائیان زحمتکش و محرومان جامعه، سرعت انجام کاربا حفظ کیفیت و انجام پروژه های عمرانی با حداقل قیمت از طریق صرفه جویی و استفاده از تخصص فنی همکاران را از دیگر ویژگیهای بنیاد دانستند که باعث ایجاد اعتماد به این نهاد خدمتگذار گردیده است و در ادامه از همکاران خواستند تا با کارکردن با تمام وجود این برند و اعتماد را حفظ کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین با تشکر از خدمات رفاهی معاونت پشتیبانی برای همکاران، آن را با هدف ایجاد تعلق سازمانی همکاران دانستند و ابراز داشتند: بستر موفقیت در کارها امید به آینده است و همکاران بنیاد مسکن استان باید با کار و تلاش مضاعف و با نگاه به آینده، خدمت به مردم را الگو و سرلوحه کار خود قرار دهند.


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات