برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه همکاران بنیاد مسکن استان گلستان

برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه همکاران بنیاد مسکن استان گلستان

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، به همت اداره رفاه و ورزش اداره کل، همایش دوچرخه سواری همکاران با استقبال خوب همکاران در جنگل النگدره گرگان برگزار شد.

در این همایش که در فضایی دوستانه، مفرّح و با برنامه های گوناگون برگزار شد، همکاران دوچرخه سوار که توسط پلیس راهور و هلال احمر اسکورت می شدند، از ورودی جنگل زیبای النگدره که فصل پاییز به زیباییهای آن افزوده بود، مسیر مشخص شده را رکاب زدند.

تعداد زیادی از همکاران علاقه مند به پیاده روی نیز با استفاده از پیاده راه و مسیر جاده زیبای سلامت طی مسیر کردند و در جایگاه مشخص شده به سایر همکاران پیوستند.

آقای زنگی، رئیس هیات دوچرخه سواری استان گلستان هم که در این مراسم حضور داشتند، ضمن ابراز خوشحالی از اجرای این برنامه و تشکر از مدیرکل محترم و معاون پشتیبانی بنیاد مکسن استان به جهت خرید و در اختیار گذاشتن دوچرخه به همکاران که موجب ارتقاء فرهنگ دوچرخه سواری در سطح استان شده ، از توجه آنان به سلامت همکاران تقدیر و تشکر کردند و ابراز داشتند: ان شاالله این عزیزان الگوی سایر مدیران استان در این خصوص باشند.

ایشان همچنین آموزشهای مقدماتی مربوط به دوچرخه سواری را به همکاران ارائه دادند که با استقبال همکاران مواجه گردید.

آقای نودهی، معاون امور ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان هم که با دعوت بنیاد در این مراسم شرکت داشتند، اقدام مدیرکل محترم بنیاد مسکن استان در خصوص خرید دوچرخه برای همکاران بنیاد را اقدامی بزرگ و موثر در راستای سلامت کارکنان دانستند و ضمن تشویق سایر مدیران ادارات به این امر، در جهت ایجاد انگیزه به تعدادی از شرکت کنندگان در این همایش جوایزی اهداء کردند.

آقای یعقوب زاده، مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان نیز که با اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای انتقال همکاران دوچرخه سوار از سطح شهر تا ورودی جنگل النگدره از این همایش استقبال کرده بودند نیز در این برنامه حضور داشتند.

آقای مهندس مهدی نژاد، فعال پویش سه شنبه های بدون خودرو در استان گلستان نیز با شرکت در این مراسم و بیان نکاتی در خصوص ارتقاء فرهنگ دوچرخه سواری و حفظ محیط زیست، از این همایش استقبال نمودند و نشان سه شنبه های بدون خودرو را به آقای حسینی، معاون محترم پشتیبانی بنیاد مسکن استان اهداء نمودند.

قرعه کشی و اهداء جوایز به همکاران شرکت کننده در این همایش از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همکاران بنیاد مسکن استان که با دعوت شورای سلامت بنیاد مسکن استان و همت اداره رفاه در این مراسم با شکوه حضور پیدا کرده بودند، بعد از صرف صبحانه، در محل کار خود حضور پیدا کردند.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات