برگزاری جلسه همفکری همکاران حوزه معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن شهرستانها

برگزاری جلسه همفکری همکاران حوزه معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن شهرستانها

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، به منظور تعامل بیش از پیش و پایش عملکرد ۸ ماهه، همکاران معاونت پشتیبانی و مسئول پشتیبانی بنیاد مسکن استان فعالیتهای روزانه، وظایف اداری و نقاط ضعف و قوت حوزه فعالیت خود را در فضایی دوستانه و صمیمی بیان نمودند.
دکتر برزگر، معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان در این جلسه ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته توسط همکاران، وظیفه همکاران معاونت پشتیبانی را همانند قلب در بدن انسان دانستند که وظیفه پمپاژ و تزریق امکانات و برآورده کردن نیازهای سایر حوزه ها را داراست.
وی استفاده از خرد جمعی در امورات و اخذ بهترین تصمیم با در نظر گرفتن قوانین و جوانب دیگر را یک اولویت کاری دانستند و بر تشکیل منظم جلسات با هدف رسیدن به مصوبات و حصول برنامه اجرایی از این مصوبات تاکید کردند.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان با بیان اینکه آماده دریافت ایده ها و نظرات همکاران در همه امور هستند از همکاران حوزه معاونت پشتیبانی خواستند در کارهای محوله خود سرعت، خلاقیت و تحرک بیشتری داشته باشند چراکه باید پاسخگوی نیازهای کل همکاران در سطح استان باشند و با توجه به شرایط و ظرفیت های بوجود آمده، تعلل و کاستی در انجام وظایف بویژه در حوزه پشتیبانی قابل قبول نیست.
ایشان همچنین با تاکید انجام کارها در مدت زمان اداری با برنامه ریزی و سرعت عمل، پیشگیری و پیگیری را دو مولفه مهم در انجام امورات دانستند و ابراز داشتند: همکاران با پیشگیری از خسارتهای احتمالی برای خود و سیستم جلوگیری می کنند و با پیگیری نیز وظایف خود را تا حصول نتیجه که منتج به ارتقاء همکار و سیستم میگردد، دنبال میشود.
آقای دکتر برزگر با بیان اینکه روزمره گی و بی برنامگی در حوزه پشتیبانی جایی ندارد، آن را باعث اخلال در کل سیستم دانستند و تامین نیازها و خواسته های قانونی سایر حوزه ها را از وظایف حوزه پشتیبانی دانستند و بر آن تاکید کردند.
ایشان در ادامه بر تقویت فرهنگ اداری از طریق امور اداری با تشویق همکاران صاحب فکر، خلاق و موفق در حوزه کاری و مذاکره با همکاران بی برنامه وبی تفاوت نسبت به انجام وظایف ، تسریع همراه با دقت در ارائه خدمات مالی مجوز دار و پیش بینی شده برای پیمانکاران و …، فرهنگ سازی و مدیریت بیشتر و دقیق تر و اولویت دار کردن خریدها و هزینه ها توسط اداره خدمات و پشتیبانی، نظارت بر کارکرد و استفاده صحیح و بهینه از اموال در اختیار همکاران توسط جمعدار اموال، ایجاد و توسعه خدمات رفاهی و سلامت برای همکاران توسط واحد رفاه، برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و مورد نیاز توسط واحد آموزش و نظارت بر کارکرد سامانه های خدماتی مورد استفاده در بنیاد و تسریع در رفع مشکلات موجود در سیستمها توسط واحد فناوری اطلاعات تاکید کردند.
لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات