بخشی از بزرگراه "گچساران - بابامیدان" به مناقصه گذاشته شد

بخشی از بزرگراه "گچساران - بابامیدان" به مناقصه گذاشته شد

http://www.bananews.ir/نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشی از باند دوم بزرگراه "گچساران - بابامیدان" بصورت عام و دو مرحله‌ای به مناقصه گذاشته شد.

به گزارش بنانیوز؛ غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران، افزود: اعتبار این طرح در سال ۹۱، پنج میلیارد تومان بوده که با پیشنهاد و پیگیری‌های انجام شده این طرح در سال ۹۲ به طرح ملی تبدیل شد و اعتبار آن به ۱۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی اظهار کرد: این طرح در سال ۹۳ نیز با وجود اینکه بودجه عمده طرح‌ها کاهش یافته، به ۱۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این پروژه که از کیلومتر۴۱ تا ۵۲ و دارای یک تقاطع غیرهم سطح است در مدت ۳۶ ماه و با دوره تضمین پروژه ۶۰ ماه به مناقصه گذاشته شده است.

تاجگردون تصریح کرد: بزرگراه "گچساران - بابامیدان" یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب کشور است که در نوروز ۹۰ - ۸۹ به عنوان پرترافیک‌ترین محور کشور معرفی شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های راهسازی در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش ایمنی در جاده و خدمات‌رسانی به عموم مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

او اضافه کرد: بنابر اعلام شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، برای ثبت نام در این مناقصه تا ششم بهمن ماه سال جاری فرصت بوده و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت در این مناقصه به روزنامه‌های کثیرالانتشار مراجعه شود.

    نظرات