بزرگداشت ۲۲ اسفند روز شهدا در اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد

بزرگداشت ۲۲ اسفند روز شهدا در اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد - بیست و دوم اسفند روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا با اجرای برنامه های متنوعی در ا دراه کل حفاظت محیط زیست استان گرامی داشته شد .

براساس این گزارش در ابتدای این مراسم که با حضور خانواده معظم شهید مرادی تنها و نخستین شهید محیط زیست در دوران ۸ ساله دفاع مقدس و نمایندگانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از همکاران شاهد و ایثارگر این اداره کل برگزار شد بیاد شهدا ۲ نهال مثمر در حیاط این اداره کل غرس شد.

در ادامه این برنامه جمعی از همکاران با حضور در یادمان گلزار شهدای گمنام ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام خمینی (ره) و غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا مراسم زیارت عاشور را در آن محل برگزار نمودند.

براساس این گزارش در ادمه برنامه های امروز محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به دیدار خانواده معظم شهید گلزاری رفت و در دیدار با خانواده این شهید گفت: ۲۲ اسفند ماه مصادف است با روز ملی بزرگداشت شهدا  است که بزرگداشت این روز سبب آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

وی افزود در سال ۱۳۸۳ با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جهت ارائه خدمات به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و انجام امورات فرهنگی با موضوعات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به فرمان امام خمینی (ره) این روز را روز ملی شهدا نامگذاری کردند .

جعفری نژادگفت : این روز به بنیاد شهید اختصاص یافت و هرساله با گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهدا سعی بر این داریم که از ایثار و از خود گذشتگی این شهدای والا مقام تقدیر کنیم , هرچند که هیچ تقدیری نمی تواند پاسخگوی این حجم ایثار و فداکاری باشد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان گفت: : با گرامیداشت و زنده نگه داشتن این روز می توانیم کمی از آلام فقدان این عزیزان را خانواده هایشان کمتر کنیم و ارج دادن به شهدا راهی است جهت ادامه مسیر این ایثارگران و امیدواریم جوانان و نسل جوان ما با الگوبرداری از این شهدا راه را برای ادامه مسیر آنان فراهم کنند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات