اجرای طرح استقبال از بهار و دوباره بی زباله در استان همدان/در حال تکمیل

اجرای طرح استقبال از بهار و دوباره بی زباله در استان همدان/در حال تکمیل

پاکسازی محور پلیس راه همدان-تهران از زباله با حضور مردم و مسئولان همدان
محور پلیس راه همدان تهران با حضور اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استان، اعضای جمعیت هلال احمر استان، پرسنل شرکت صبا نور، پرسنل بیمه پاسارگاد و علاقه مندان به محیط زیست و پرسنل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان همدان و پرسنل منابع طبیعی و آبخیزداری استان پاکسازی شد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان روز شنبه در این آیین گفت: صیانت از محیط طبیعی وظیفه همه افراد است و باید آن را به فرهنگ عمومی تبدیل کرد.
حجت الاسلام سعید علی صنوبری افزود: سهل انگاری در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست آسیب های زیادی به دنبال دارد بنابراین از سنین پایه باید برای فرهنگ سازی توجه و حفظ محیط زیست تلاش کرد.
وی بیان کرد: امروز مردم به سطحی از آگاهی رسیده‌ اند که به نقش و اهمیت مسائل زیست محیطی در زندگی روزمره آنها پی برده اند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی علاوه بر افزایش آگاهی عمومی نیازمند مشارکت اجتماعی مردم است.
حجت الاسلام صنوبری اظهار داشت: انسان به علت مشغول شدن به مسائل روزمره کمتر به میراث های گرانبهای زندگی همچون محیط زیست و منابع طبیعی توجه دارد حتی برخی افراد به علت ناآگاهی به تخریب طبیعت می پردازند.
وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست تنها با مشارکت مردم امکان پذیر است، بیان کرد: حل بحران های زیست محیطی در گرو افزایش آگاهی عمومی است در غیر اینصورت علاوه بر نسل کنونی نسل های آینده نیز آسیب می بینند.



سراب ملوسان و حاشیه منطقه حفاظت شده ملوسان از زباله توسط دوستداران طبیعت و اهالی روستای ملوسان با مشارکت پرسنل اداره محیط زیست شهرستان از زباله پاکسازی شد.


حاشیه منطقه شکار ممنوع کرفس با همکاری اهالی شهر کرفس و پرسنل حفاظت محیط زیست شهرستان رزن در راستای طرح های استقبال از بهار و بی زباله پاکسازی شد.



محوطه باستانی هگمتانه در آستانه نوروز باهمکاری تشکل‌های حوزه میراث فرهنگی، محیط زیست و کارکنان اداره میراث فرهنگی، محیط زیست و اعضای شورای شهر از زباله پاکسازی شد.


سراب گیان با مشارکت سیمان نهاوند و اداره محیط زیست شهرستان پاکسازی شد.


حومه غار علیصدر با همت دهیار و اهالی روستای علیصدر در راستای طرح بی زباله پاکسازی شد.


روستای چنار سفلی در قالب طرح بی زباله با همکاری بخشداری مرکزی-هلال احمر-بهزیستی-شرکت صنعتی و معدنی صبانور-دهیاری و شورای اسلامی روستای چنار-محیط زیست و مشارکت مردمی از زباله پاکسازی شد.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات