بازدید عیدانه و نشست صمیمی استاندار یزد با مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان

بازدید عیدانه و نشست صمیمی استاندار یزد با مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان

در پنجمین روز سال جدید، استاندار به همراه مدیرکل حوزه استاندار و فرماندار شهرستان مهریز از پاسگاه محیط بانی مهدی آباد بازدید و ضمن افتتاح پاسگاه بهسازی شده مهدی آباد، در نشستی صمیمی از اقدامات انجام شده در حوزه محیط زیست شهرستان مهریز و شرایط سختی کاری محیط بانان مطلع شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، در این نشست نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد از اقدامات انجام شده در راستای بهسازی، نوسازی و تجهیز محیط بانی های استان در شش ماهه سال گذشته خبر داد و افزود: پاسگاه محیط بانی مهدی آباد بالغ بر ۹۰ درصد آن بهسازی و تجهیز شده است .

وی در ادامه گفت: با توجه به  کمبود نیروهای اجرایی استان، هر مامور در شیفت های چهار روزه به خدمت مشغول می باشد که این اقدام خداپسندانه نوعی ایثار برای حفظ محیط زیست است .

در ادامه این نشست محمدعلی طالبی استاندار یزد عنوان نمود: اقدامات مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در جهت بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی محیط بانان قابل تقدیر می باشد و با توجه به سختی کار محیط بانان در سال جدید امیدواریم با اجرای روند قانونی با همفکری مدیرکل محیط زیست و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بتوانیم به گونه ای بخشی از زحمات و تلاش های این مآمورین اجرایی در گستره استان را جبران نماییم .

در پایان این دیدار صمیمی، محیط بانان شهرستان به نمایندگی از محیط بانان کل استان با اهدای لباس محیط بانی به استاندار، از وی بعنوان همیار محیط زیست قدردانی نمودند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات