تورج همتی با سه انتصاب جدید ،اصلاح ساختار محیط زیست خراسان رضوی را آغاز کرد

با سه انتصاب جدید در روسای حفاظت محیط زیست شهرستان های خراسان رضوی، اصلاح ساختار مدیریتی درحفاظت محیط زیست استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان رضوی،  روز گذشته ، با صدور سه حکم  از سوی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی،  روسای ادارات تابعه در شهرستان های خواف ، رشتخوار  و مه ولات منصوب شدند.

تورج همتی دراین باره اظهار داشت : اصلاح ساختار، ضرورتی برای حفظ پویایی و توان سازمان در برخورد با تهدیدها و مخاطرات محیطی است و از دیگر سو سرعت اثربخشی و تسهیل اجرای استراتژی های سازمانی، توام با رشد و بالندگی به همراه خواهد داشت.

وی همچنین گفت: تقویت ساختار سازمانی با هدف پیشبرد اهداف عالیه حفاظت محیط زیست استان در فهرست اولویت های اجرایی این اداره کل - که نیازمند نوآوری بوده تا چرخه بهبود سازمان را بیشتر در جنبه‌های عملیاتی خود تقویت کند- قرار گرفته و  بر این اساس تغییرات از سه شهرستان خواف ، رشتخوار و مه ولات آغاز شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات پیشین مسئولان این ادارات عنوان داشت : استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استان های پیشرو دربسیاری از عرصه های توسعه ای، فرهنگی،اجتماعی و زیست محیطی، دارای پتانسلیهای بی شمار است و بهره مندی موثر از این ظرفیت ها نیازمند نوآوری و تغییر است.

گفتنی است  با حکم مدیر کل متبوع ،سعید توانا رئیس پیشین حفاظت محیط زیست شهرستان رشتخوار ادامه خدمت خود را به عنوان رئیس منصوب حفاظت محیط زیست شهرستان خواف آغاز کرد؛ جواد گلچین با ابلاغ سرپرستی ،جایگزین وی در شهرستان رشتخوار شد و حمید جوانبخت             به عنوان رئیس حفاظت محیط زیست مه ولات منصوب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی حفاظت محیط زیست استان  و روسای ادارات حراست و مدیریت عملکرد، درمراسمی با حضور فرمانداران این سه شهرستان ،احکام صادره را به روسای منصوب شده رسما ابلاغ کردند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات