بررسی مشکلات زیست محیطی واحدهای صنعتی شهرستان شاهین شهر و میمه

بررسی مشکلات زیست محیطی واحدهای صنعتی شهرستان شاهین شهر و میمه

بررسی مشکلات زیست محیطی واحدهای صنعتی شهرستان شاهین شهر و میمه

برخی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور بررسی و رفع مشکلات زیست محیطی موجود، توسط فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش"پارما" از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهین شهر و میمه، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه رئیس اداره حفاظت محیط زیست و سایر مدیران ادارات شهرستان از برخی واحدهای صنعتی نظیر بازدید میدانی کردند.

در این بازدید پیرامون رفع مشکلات موجود معضلات زیست محیطی آن ها تشکیل جلسه دادند. از جمله موارد مرتبط با محیط زیست می توان به تصفیه و باز چرخانی فاضلاب تولیدی به واسطه احداث تصفیه خانه های فاضلاب پیشرفته و مدیریت صحیح انواع پسماندهای تولیدی اشاره نمود.

لازم بذکر است در شهرستان شاهین شهر و میمه بالغ بر ۱۰ عدد شهرک و پهنه صنعتی فعال وجود دارد و یکی از شهرستان های صنعتی در استان اصفهان محسوب می گردد. هرکدام از واحد های صنعتی به همان اندازه که در تولید سهم دارند به همان نسبت نیز بر محیط زیست از نظر آلودگی هوا، آب و خاک تاثیر منفی دارند که با مدیریت درست و اصولی و همکاری مسئولان واحدها با اداره محیط زیست شاهین شهر می توان گامی موثر در جهت توسعه پایدار و داشتن محیط زیست سالمتر گام نهاد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات