تخلفات در سد شهداء سنقر و کلیایی زیر ذره بین مامورین یگان حفاظت سنقر چندین رشته تور ماهیگیری غیر مجاز در حاشیه سد شهداء جمع آوری شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، در شهریورماه سالجاری چندین رشته تور ماهیگیری غیر مجاز در حاشیه سد شهداء جمع آوری شده است.

سید رضا چقا کبودی رئیس اداره محیط زیست شهرستان سنقرو کلیایی با اعلام این خبر گفت : مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی نسبت به هرگونه اقدام در خصوص صید غیرمجاز در حاشیه این سد وارد عمل شده و با متخلفین برخورد شدید قانونی صورت خواهد گرفت.

چقاکبودی در ادامه گفت: طی ۳ روز گذشته  و پس از هماهنگی با دادستان محترم شهرستان، مامورین این اداره موفق به جمع آوری بیش از ۲۰۰ متر تور ماهیگیری انتظاری که توسط صیادان غیر مجاز جایگذاری شده بود شدند.

وی افزود: مامورین این اداره ، بلافاصله اقدام به جمع آوری و انتقال تورها به این اداره نمودند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر وکلیایی در ادامه خاطرنشان کرد: گشت و کنترل شبانه روزی مامورین یگان حفاظت محیط زیست سنقر ادامه دار خواهد بود و با متخلفین شکار و صید غیرمجاز مطابق با قوانین و مقررات به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

چقاکبودی در پایان گفت : از همه دوستداران طبیعت و حامیان محیط زیست خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را هرچه سریع تر با شماره تلفن    ۰۸۳۴۸۴۲۲۰۵۱  با این اداره شهرستان در میان گذارند.



لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات