توزیع مرحله دوم تجهیزات انفرادی محیط بانان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در حاشیه توزیع دومین مرحله از تجهیزات انفرادی محیط بانان استان در هفتمین روز از مهرماه ۹۷ گفت : وسعت زیاد , گستردگی و پراکندگی مناطق تحت حفاظت و مدیریت استان نیاز به تجهیزات حفاظتی به روز دارد.

جعفری نژاد هدف از توزیع تجهیزات را افزایش قدرت محیط بانان دانست و گفت:  هدف از تجهیز محیط بانان  افزایش قدرت آنان در زمان رو به رو شدن با شکارچیان متخلف و افراد سودجو و قانون شکن  است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست افزود: ادوات و وسایل یگان حفاظت شامل وسایل انفرادی و ابزار دیده بانی و محیط بانی بوده که در سطح استان بین محیط بانان توزیع گردید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این برای دومین بار در سال جاری است که محیط بانان به وسایل به روز محیط بانی تجهیز می شوند خاطر نشان کرد: گستردگی مناطق وسعت زیاد , وجود توپوگرافی های خاص کوهستانی  از طرفی وجود تنوع اقلیم و حیات وحش از شمال تا جنوب موجب گردیده یگان حفاظت محیط زیست با برنامه های متنوع و سطح بندی شده ای، گشت و کنترل و مراقبت از حیات وحش و طبیعت را دستور کار خود قرار دهد و این گستردگی، به تجهیزات بروز و تخصصی برای خدمت رسانی مطلوب نیازمند است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان گفت: تجهیزات مورد نیاز محیط بانان برای تجهیز  نیروی انسانی یک ضرورت است چرا که با وجود بحران های مختلف زیست محیطی، داشتن نیروی انسانی با ابزارهای مناسب باید در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است مرحله نخست تجهیزات محیط بانان در اردیبهشت ماه جاری صورت گرفت. لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات