راه اندازی شش سامانه الکترونیکی درسازمان حفاظت محیط زیست

راه اندازی شش سامانه الکترونیکی درسازمان حفاظت محیط زیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محمود نیائی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر افزود: شش سامانه در آبان ماه ۱۳۹۷ توسط دفتر فناوری اطلاعات سازمان محیط زیست تکمیل و تحویل دفاتر تخصصی شدند.

وی با اعلام اتمام طراحی سامانه صدور مجوز ورود به مناطق تحت مدیریت سازمان با مقاصد مختلف «و» سامانه صدور مجوز نمونه برداری از اجزای تنوع زیستی گفت: این سیستم ها امکان ثبت نام متقاضیان، ارزیابی کارشناسی استان و بررسی دفاتر مربوطه در سازمان محیط زیست و نهایتا صدور مجوز در استان را دارد.

محمود نیایی در خصوص تکمیل «سامانه مشمولین وظیفه» نیز عنوان کرد: سامانه مذکور جزو نیازهای اداره کل امور اداری سازمان بوده است و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مشمولین متقاضی به خدمت در سازمان، راه اندازی شده است.

سرپرست فناوری اطلاعات همچنین از راه اندازی سامانه صدور موافقت اصولی و پروانه باغ های وحش و پرندگان و مراکز نگهداری از حیوانات، سامانه صدور مجوز تکثیر و پرورش حیوانات وحشی و بهره برداری (پستانداران، پرندگان، خزندگان) و سامانه صدور مجوز برپایی نمایشگاههای حیات وحش، سامانه واردات و صادرات، ورود و خروج جانوران و گیاهان زنده و غیر زنده و اجزای آن ها و فسیل و رستنی ها نیز خبر داد.

وی افزود: این سیستم ها جزو خدمات دارای شناسنامه سازمان بوده اند و سازمان از سنوات قبل مکلف به الکترونیکی کردن آن ها بوده است که از شهریور ماه، عملیات احصاء فرآیندها آغاز شد و به فضل الهی طراحی و اجرای آن در ماه اخیر به پایان رسید. محمود نیائی یادآور شد: پروژه‌های مذکور توسط کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست ساخته‌شده‌اند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات