بازدید مشترک دیوان محاسبات و محیط زیست از طرح های عمرانی در سیستان

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بازدید مشترکی از طرح های عمرانی و نهال کاری سیستان توسط مدیرکل دیوان محاسبات، مدیرکل حفاظت محیط زیست، هیات همراه و کارشناسان انجام شد.

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای سرعت و سهولت بخشیدن به پروژه های عمرانی در حال اجرای اداره کل حفاظت محیط زیست استان در منطقه سیستان به جهت کاهش آثار زیانبار پدیده گرد و غبار بازدید مشترکی از پروژه های مذکور با همراهی و مشارکت مدیرکل دیوان محاسبات و هیئت همراه و تیم کارشناسی این اداره کل، انجام شد.

پورمردان افزود: هیئت مذکور از مرکز بازدیدکنندگان  تالاب هامون و پروژه های عمرانی انجام شده و در حال اجرای این اداره کل در منطقه سیستان بازدید نمودند.

وی ادامه داد: بازدید از طرح نهال کاری ۳۰۰ هکتاری در منطقه سیستان به منظور پیگیری، رفع مشکلات و موانع موجود در این طرح از جمله برنامه های دیگر اجرا شده در این سفر بود که باعنایت به وضعیت بحرانی موجود مدیرکل دیوان محاسبات استان قول مساعدت، همکاری و تعامل بیشتر بین دو دستگاه جهت سهولت در اجرای پروژه طبق برنامه زمان بندی ارائه شده را دادند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مردم منطقه شاهد اثرات مثبت این پروژه در زندگی خود باشند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات