فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی ، از کنترل پروانه‌های شکار پرنده، به منظور جلوگیری از افزایش صید پرندگان در مناطق شکار آزاد استان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان ،جودکی  با بیان این مطلب گفت: ماموران یگان حفاظت، در جهت حفظ حیات وحش و به منظور کنترل پروانه‌های صادره شکار و صید پرنده در مناطق شکار آزاد استان  به صورت مستمر  در حال گشت زنی  وکنترل هستند .

وی در ادامه افزود: با توجه به پایان زمان صدور پروانه شکار و امکان شکار پرنده برای شکارچیان واجد پروانه، و جهت  پیشگیری از شکار غیرمجاز و برخورد قانونی با متخلفین، موضوع گشت و کنترل مستمر زیستگاه های طبیعی استان  در اولویت کاری مامورین یگان حفاظت قرار دارد.

جودکی ، تصریح کرد: به منظور برخورد قانونی با شکارچیان متخلف و حمایت از شکارچیان قانونمند که از مجرای قانونی موفق به اخذ پروانه و شکار مجاز شده اند، برنامه  گشت و کنترل و نظارت بر پروانه شکار شکارچیان تا پایان زمان مجاز برای شکار پرنده با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی در پایان، تاکید کرد: شهروندان و دوستداران محیط زیست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید و یا زنده گیری حیات وحش، مراتب را بلافاصله به یگان حفاظت محیط زیست استان اطلاع دهند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات