بازدید سرزده از تحولات راهداری وحمل ونقل هرمزگان

بازدید سرزده از تحولات راهداری وحمل ونقل هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه عضو هیئت عامل این سازمان در سفر سرزده و بدون اطلاع قبلی به استان هرمزگان جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان و رصد وضعیت آخرین اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از پایانه بار و شهرک حمل‌ونقلی استان بازدید و در جمع رانندگان به گفتگو مستقیم با آن‌ها پرداخت.
عبدالهاشم حسن‌نیا در جریان این سفر برای ارزیابی آخرین وضعیت اقدامات و امور مربوط به خواسته‌های به حق رانندگان به همراه مهران قربانی عضو هیات عامل و داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از پایانه بار بندرعباس و شهرک حمل‌ونقلی بازدید و ضمن گفتگو در زمینه مسائل شغلی و کاری رانندگان به سوالات مختلف آن‌ها پاسخ داد.
حسن‌نیا ضمن گفتگوی صمیمی یا تعداد کثیری از رانندگان، از نحوه ارائه خدمات رانندگان با حضور در محل خوابگاه‌ها محل سالن اعلام بار و محل استقرار ناوگان و ... و تمامی فرآیندهایی که رانندگان از لحظه ورودی به پایانه بار و یا شهرک حمل‌ونقلی بندرعباس طی می‌کنند بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته‌های آنان قرار گرفت و دستور لازم برای اتخاذ تمهیدات و ایجاد تسهیلات بیشتر برای رضایتمندی رانندگان را صادر کرد.
در جریان این بازدید، رانندگان نیز ضمن قدردانی از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که برای اولین بار یک مقام ارشد سازمان به‌صورت سرزده و بی‌واسطه در جمع آن‌ها حضور پیدا می‌کند، خواستار تداوم حضور مسئولان ارشد سازمان برای آگاهی و رصد میدانی مشکلات آنان شدند و ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در روند رسیدگی به مشکلات رانندگان، این بازدید را نقطه عطف و نشان عزم راسخ متولیان امر برای این منظور دانست.
حسن نیا بر رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی سریع به مشکلات و رفع مسائل آن‌ها تاکید کرد و افزود: تمام مدیران کل در استان‌ها باید به‌طور جد پیگیر مطالبات به حق رانندگان به‌عنوان یکی از ارکان اصلی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای باشند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات