مبلغ ۲۰۰میلیون تومان به پیمانکار جاده دلی خلیفه ای داده می شود

مبلغ ۲۰۰میلیون تومان به پیمانکار جاده دلی خلیفه ای داده می شود

به گزارش  روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، دکترمحمدعلی علیمردانی به اتفاق نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی، چرام ب و لنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از برخی روستاهای بخش سرفاریاب (سادات اما‌م زاده علی،دلی خلیفه ای ،دره آخوند،دمه ورودخانه سادات) بازدید کردند و مشکلات این روستاها را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در امامزاده علی(ع) شهرستان چرام گفت:باتوجه به مشکلات راه روستای دلی خلیفه ای مبلغ ۲۰۰میلیون تومان به پیمانکارتحویل دادیم اما پیمانکار بازهم در ادامه کار ناتوان ماند.

وی عنوان کرد:در تامین اعتبار جدید جهت رفاه حال روستاییان کمک لازم را بعمل خواهیم آورد اما درصورتی که کار انجام نشود،پیمان به شخص دیگری واگذار خواهد شد.
علیمردانی اظهار کرد:برای شروع کار جاده در صورت تامین اعتبار شهرستانی، اداره راه کمک لازم را از بودجه استانی خواهد کرد.
وی افزود:در شهرستان چرام کارهای خوبی انجام شد و پروژه ها فعال هستند و جاده سرفاریاب به سی سخت فعال و قطعه ای دیگر آن در آینده نزدیک به مناقصه خواهدرفت.
مدیرکل راه وشهرسازی استان عنوان کرد :جاده ای حیاتی که از بدترین جاده ها بوده که درحال حاضر پروژه فعال وپیشرفت خوبی دارد.
علیمردانی گفت:با همکاری نماینده محترم ۲۰۰میلیون برای جاده دلی خلیفه ای در نظرخواهیم گرفت وبه زودی دراختیار پیمانکار قرارخواهیم داد. لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات