جلسه کمسیون ایمنی راههای استان گیلان برگزار شد

جلسه کمسیون ایمنی راههای استان گیلان برگزار شد

در این جلسه ، استاندار گیلان با اشاره به اینکه نصب تابلوهای ایمنی و اخباری کاهش تصادفات را به دنبال دارد گفت: نصب علائم جاده‌ای مطلوب در نقاط مختلف استان بویژه مناطق حادثه خیز تا پایان سال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان نهایی می شود. .

گفتنی است؛ دکتر سالاری استاندار گیلان صبح امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان که با حضور فرمانده پلیس راه کشوربرگزار گردید، با اشاره به اینکه استان گیلان در ایام سال بویژه فصل بهار و تابستان میزبان حجم کثیری از هموطنان است گفت: استانداردهای جاده‌ای در استان گیلان متناسب با جمعیت استان و مسافران نیست.

وی مردم گیلان را میزبانان خوبی برای هموطنان دانست و اظهار داشت: ایمنی راه‌ها و وجود زیرساخت‌های مناسب برای میزبانی بهتر از گردشگران بسیار ضروری است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای زیبنده استان گیلان نیست افزود: با همکاری مجموعه پلیس و تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی متولی می‌توانیم با آموزش، فرهنگ سازی و تخصیص اعتبارهای لازم گام‌های اساسی در جهت ارتقاء خدمات‌رسانی و ایمنی جاده‌ها برداریم.

وی بر ضرورت جدیت بیشتر دستگاه‌های متولی در احداث مراکز خدمات رفاهی کوچک بین راهی تاکید و تصریح کرد: آمادگی داریم با هماهنگی مجموعه پلیس‌ و راهداری در جهت افزایش پاسگاه‌های پلیس راه بویژه در مناطق روستایی به منظور افزایش سطح پوشش جاده‌ای و ایمنی بیشتر گام‌های موثر برداریم.

استاندار گیلان به افزایش تردد خودروها در مناطق ییلاقی استان در ایام تعطیلات اشاره و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در این مناطق نیازمند حضور بیشتر مجموعه پلیس و افزایش سطح خدمت‌رسانی به آنان به منظور کاهش تصادفات است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات