جزییات نشست هماهنگی عملیات حج با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

جزییات نشست هماهنگی عملیات حج با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری،  رئیس این سازمان در این جلسه از مسئولان ذیربط در امر جابه جایی زائران حج تمتع ۱۳۹۷ خواستار شد به منظور جلوگیری از بروز هر نوع ناهماهنگی و به تناسب اهمیت بالای این سفر معنوی علی رغم تمامی کمبودها سرویس مناسب و در خور شان زائران عزیز ارائه شود.
عابدزاده افزود: یقینا سازمان هواپیمایی کشوری باتمام توان در این ایام همراه و همگام نسبت به تسهیل عملیات حج از هیچ کمک و پشتیبانی مضایقه نخواهد کرد.
در ادامه مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری همزمانی پروازهای حج با پروازهای تابستانی را از دیگر علل حساس بودن این عملیات بر شمرد و گفت: حج تمتع امسال با پروازهای تابستانی مصادف است، بنابراین لازم است که فرودگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر سرویس دهندگان مانند؛ پلیس فرودگاه‌ها، سپاه حفاظت هواپیمایی، واحد سوختگیری، هندلینگ و ... تمامی مساعی خود را به صورت مضاعف در جهت خدمات رسانی به زائران به کار گیرند.
وی افزود: انتظار می رود با توجه به امکانات فرودگاهی در راستای خدمات رسانی بهینه و به منظور جلوگیری از وقفه در خدمات رسانی ترتیبی اتخاذ شود تا مراسم بدرقه زائران در محیطی خارج از فرودگاه صورت پذیرد.
دهقان تصریح کرد: همچنین با توجه به فشردگی پروازها و همزمانی با پروازهای تابستانی، زائران به موقع در محل فرودگاه حاضر شوند.
همچنین مقرر شد فرودگاه‌ها زیرساخت‌های فرودگاهی خود را را برای انجام هرچه بهتر عملیات حج آماده و جلسه‌ کمیته های تسهیلاتی ویژه پروازهای حج را با مشارکت همه ذی‌نفعان از جمله نمایندگان حج و زیارت در استانها برگزار کنند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات