به زودی؛ بهره براری از قطعه دوم بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب

به زودی؛ بهره براری از قطعه دوم بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیرساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان با اعلام این خبر گفت: تیرگذاری پل سه دهانه؛ قطعه «۲-ج» پروژه ساخت بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب برابر برنامه زمانبندی تکمیل شد.

میرعبداله حسینی با بیان اینکه افزایش سطح برخورداری و رسیدن به میانگین شاخص های توسعه حمل ونقل از رسالت های مهم اداره کل به شمار می رود، ادامه داد: با توجه به اینکه طول زیادی از کریدور غرب کشور از بندر امام خمینی(ره) تا مرزبازرگان به طول یک هزار و ۴۴۸ کیلومتر در محدوده راههای استان واقع شده بنابراین اجرای این طرح امکان توسعه راههای اصلی استان را فراهم می سازد.

وی تصریح کرد: طرح ملی ساخت بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب بخشی از کریدور غرب کشور است که با افتتاح پل چهار کیلومتری در قطعه «۲-ج» یکی از شاهراههای این طرح زیربار ترافیک می رود.

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص مشخصات فنی پل سه دهانه گفت: این پل سه دهانه ده متری LSMD برابر برنامه زمانبندی اجرا و تکمیل شد.

حسینی ادامه داد: چهار کیلومتر  از باند دوم محور ارومیه- مهاباد از سه راهی ترشکان به سمت میاندوآب با افتتاح این پل زیربار ترافیک می رود.

طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به طول ۱۸۰ کیلومتر است. در حال حاضر عملیات راهسازی به طول ۶۲ کیلومتر در این محور اجرا می شود و  ۸۵ کیلومتر از این محور در سالهای گذشته تکمیل شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات