مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی : دیدار با خانواده محترم شهداء و جانبازان افتخار ماست

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی : دیدار با خانواده محترم شهداء و جانبازان افتخار ماست

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، به مناسبت دهه کرامت آقای مصطفی زاده، مدیر کل راه و شهرسازی استان به اتفاق آقای قربانی راد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی، آقای رضازاده، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان آقای حصاری، فرمانده بسیج اداره کل و آقای دانشمند، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، به منظور تجلیل از فداکاری ها و رشادتهای خانواده ی محترم شهدا و جانبازان به دیدار خانواده های معظم ایثار کارمند در شهرستان شیروان رفتند.

آقای مصطفی زاده در این نشست صمیمی در روز چهارشنبه اظهار داشت : دیدار با خانواده محترم شهدا و جانبازان افتخار ماست و خانواده معظم شهدا نماد صبر و استقامت و ایثارند که با نثار جان فرزندان جانانه از کشور عزیزمان دفاع کردند .

وی با تاکید بر اینکه، بر همه ما لازم است تا پیرو راه این عزیزان باشیم و  از خانواده های اسطورهای صبر و فداکاری تجلیل و تقدیر نمائیم .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به اتقاق همراهان، پس از دیدار خانواده معظم شهید رمضان شکیبا با خانواده جانباز عزیز و گرانقدر سعید کهنسال نیز دیدار و گفتگو کردند .

آقای مصطفی زاده گفت : شما جانبازان سند زنده افتخار و عزت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس هستید .

در پایان این بازدید، از خانواده های محترم شهدا و جانبازان با اهدای لوح تقدیر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات