جلسه ستاد اقامه نماز و ستاد عفاف و حجاب برگزار شد.

جلسه ستاد اقامه نماز و ستاد عفاف و حجاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز جلسه مشترک ستاد اقامه نماز و ستاد عفاف و حجاب در  اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و به ریاست مدیر توسعه منابع اداره کل برگزار شد.

این جلسه با هدف بررسی عملکرد ستاد اقامه نماز در سال ۱۳۹۶ و همچنین طرح تفاهمنامه اداره کل در سال ۱۳۹۷ و در دفتر مدیریت توسعه منابع برگزار شد.

در ابتدا حسین رحمت پور رئیس اداره روابط عمومی و عضو ستاد اقامه نماز ضمن تقدیر از عملکرد ستاد اقامه نماز به ویژه مدیرکل و مدیر توسعه منابع اداره کل در راستای تجهیز و بازسازی اداره کل گفت باید این روند روبه رشد به منظور برپایی هرچه باشکوهتر نماز جماعت در اداره کل مستدام باشد.

سپس دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد این ستاد در سال ۱۳۹۶ گفت و بیان داشت با حضور و حمایت همه جانبه مدیران و کارکنان اداره کل طی سالهای گذشته شاهد روند روبه رشد در عملکرد ستاد اقامه نماز بودیم به نحوی که در سال گذشته موفق به کسب امتیاز کامل و کسب رتبه برتر استان البرز در زمینه اقامه نماز شدیم.

اسماعیلی در ادامه در خصوص تفاهم نامه سال  ۱۳۹۷ ابلاغی از سوی وزارت راه توضیحاتی ارائه نمود و از مهمترین این برنامه ها به آموزش احکام نماز به کارکنان و خانواده ها ، تجهیز نمازخانه های ادارت تابعه و همچنین تقدیر از فعالین اقامه نماز برشمرد.

خانم موسوی دبیر ستاد عفاف و حجاب نیز در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب نکاتی را بیان داشت و درخواست کرد جهت تشویق همکاران به رعایت پوشش مناسب اسلامی از همکاران دارای حجاب مناسب تقدیر گردد و همچنین درخواست کرد لباس متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی برای همکاران خریداری شود و همچنین کلاسهای آموزشی برای کارکنان و خانواده ها برگزار گردد.

در پایان مدیر توسعه منابع اداره کل ضمن جمع بندی موضوعات به بیان اهمیت برنامه های اعتقادی در اداره کل پرداخت و اظهار داشت تقویت و برپایی بهتر این برنامه ها با عث ایجاد حس نشاط و بالارفتن روحیه اعتقادی در کارکنان می گردد.

احمدی همچنین خواستار بازدید و حضور اعضا ستاد اقامه نماز در ادارات تابعه شد تا نماز در این ادارات نیز مانند اداره کل اقامه گردد زیرا هدف اصلی از این اقدامات رضای خداوند متعال و جذب حداکثری مردم به اقامه نماز جماعت است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات