دیدار سرپرست اداره کل  راه و شهرسازی گیلان با مدیرکل جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان

دیدار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با مدیرکل جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان

مهندس علی خاوری  سرپرست اداره کل  راه و شهرسازی گیلان ضمن تبریک به  مهندس عباس علیزاده مدیرکل جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با ایشان  دیدار و به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در این دیدار مهندس علی خاوری سرپرست اداره کل  راه و شهرسازی گیلان ضمن تاکید به حل مشکلات تعاونی های مسکن مهر و اتمام هرچه سریعتر پروژه های باقیمانده در استان خاطرنشان کرد :  همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم مسکن مهر باقیمانده استان که بیشتر مربوط به تعاونی هاست و بالغ بر ۲۵۰۰ واحد می باشد را به سر انجام برسانیم.

وی افزود :  حل مشکلات واحدهای مربوط به تعاونی ها و تکمیل این  واحدها  مسستلزم ، مساعدت ، همراهی  و  نظارت ویژه  اداره کل  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان می باشد که با حل مشکلات موجود این شیرینی به کام مردم شیرین تر گردد.

خاوری با بیان اینکه متقاضیان واحدهای مذکور بیشتر از اقشار متوسط و کم درآمد جامعه هستند تصریح کرد :  ما مسئولیم تمام تلاش خود را بکاربگیریم تا این عزیزان بتوانند با کمترین آسیب و کمترین فشار از این مشکلات فارغ گردند.

وی در پایان گفت : کسانیکه  دلشان برای نظام و انقلاب می سوزد و مدافع کشور و ارزش های آن هستند برای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنها را وظیفه ذاتی خود بدانند و وظایف خود را در قبال کشور و مردم به خوبی انجام داده و به خدمت خود افتخار کنند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات