افتتاح ۱۰۱۹  واحد مسکن مهر شهرستان شیروان در خراسان شمالی

افتتاح ۱۰۱۹ واحد مسکن مهر شهرستان شیروان در خراسان شمالی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، مهندس جواد عمادیان فر گفت :  این مراسم با حضور نماینده محترم شیروان در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم ، معاون محترم امور عمرانی استاندار ،فرماندار شیروان و مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی به صورت متمرکز برگزار شد.

مهندس عمادیانفر اظهار داشت :از این ۱۰۱۹ واحد ۷۳۴ واحد در سایت کوی وحدت شیروان به صورت ۶ پروژه انبوه سازی قرار دارد و ۲۸۵ واحد دیگر نیز در سطح شهر و به صورت خود مالکی می باشد.

وی بیان کرد:اعتبار هزینه شده برای این ۷۳۴ واحد که در کوی وحدت شیروان قراردارد ۴۲۸۰۷۴ میلیون ریال و زیربنای قابل افتتاح نیز ۸۴۰۳۲ متر مربع می باشد.

مهندس عمادیانفر در ادمه به اعتبارات خدمات روبنایی در سایت مسکن مهر کوی وحدت شیروان اشاره کرد و افزود:دوباب مسجد با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و هزینه های آماده سازی با پیشرفت ۴۰ درصد و هزینه ساخت ۷ باب تجاری با پیشرفت ۳۰ درصد که مبلغ هزینه شده نیز ۳۲۰۱۰۰ میلیون ریال است.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد:میزان تسهیلات پرداختی برای هر واحد نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال می باشد.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات