افتتاح ۲۹۶ واحد مسکن مهر در استان اصفهان

افتتاح ۲۹۶ واحد مسکن مهر در استان اصفهان

با حضور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر ؛
افتتاح ۲۹۶ واحد مسکن مهر در استان اصفهان/ برگزاری اختتامیه مسکن مهر استان با تکمیل ۱۶۰ واحد مسکونی تا پایان سالجاری
با حضور مهرآبادی در شهر نایین: ۱۵۰ واحد مسکن مهر نایین، ۷۲ واحد شهرضا، ۲۴ واحد آران وبیدگل، ۵۰ واحد سمیرم و ۲۶ واحد تجاری، اداری افتتاح و کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح ورودی مسکن مهر نایین بر زمین خورد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، در ادامه افتتاحیه پروژه های عمرانی در حوزه راه وشهرسازی استان اصفهان در هفته دولت ،۲۹۶ واحد مسکن مهراستان به صورت متمرکز در شهر نایین افتتاح و کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح ورودی مسکن مهر نایین با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر ، حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان، عباسعلی پوربافرانی نماینده مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی بر زمین خورد.
محمود جمالی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای برگزاری آیین افتتاح ۲۹۶ واحد مسکن مهر و ۲۶ واحد تجاری- اداری این سایت، با تمجید از اداره کل راه وشهرسازی استان جهت تکمیل پروژه های راه وشهرسازی شهرستان گفت: اداره راه وشهرسازی جزو معدود اداراتی است که قولهای داده شده را عملیاتی کرده و در جریان تکمیل پروژه های مسکن مهر علیرغم وجود مشکلات موجود اقتصادی ۳۰ درصد ساخت مسکن مهر در سال ۹۶ را تا نیمه سال ۹۷ با ۱۶۰ درصد پیشرفت تحویل متقاضیان داده چرا که هزینه های احداث معابر، سرانه فضاهای سبز و احداث واحد های تجاری، اداری ، فرهنگی و آموزشی فضاهای گسترده ای را در قالب پروژه های اجرایی ، خدماتی دارد که این واحدها به بهترین شکل ساخته شده و تحویل متقاضیان گردیده است .
در ادامه مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر کشور در این آیین، استان اصفهان را دومین استان بعد از تهران در کشور به لحاظ اختصاص سهم عمده ای از واحدهای مسکن مهربه خود دانست و گفت: این استان با ۱۶۱۰۰۰ واحد مسکن مهر ۱۰ درصد مسکن مهر کشور را به خود اختصاص داده که در تحویل واحدها با کیفیت مناسب از موفقیت بالایی برخوردار بوده است.
وی خاطر نشان ساخت: در ۵ سال گذشته سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر تحویل متقاضیان در سراسر کشور شده که این تعداد واگذاری در هیچ مقطع و دولتی انجام نشده و در این راستا ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت شده تا با آورده مردم ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور احداث گردد.
مهرآبادی با توجه به نیاز ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر در کشور با احتساب تامین خدمات زیربنایی و روبنایی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت و همراهی مالی دولت بتوان هر چه سریعتر این پروژه ها را به اتمام رساند.
حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان نیز در این آیین با اشاره به ادامه افتتاحیه های پروژه های عمرانی در هفته دولت گفت: در جریان افتتاحیه های انجام شده به مناسبت هفته دولت طی هفته گذشته ضمن افتتاح ۱۹ پروژه راهسازی در سطح استان، با برگزاری برنامه افتتاحی، کلیه واحدهای مسکن مهر شهر مجلسی و بهارستان تکمیل و تحویل متقاضیان شده و تنها ۱۶۰ واحد باقیمانده ظرف چند ماه آینده تکمیل و برنامه اختتامیه مسکن مهر را در استان برگزار خواهیم کرد.
وی با توجه به اتمام پروژه ها به صورت کامل و با داشتن امکانات و خدمات زیربنایی خاطر نشان ساخت: هدف ما تکمیل و تحویل واحدها با امکانات و خدمات زیربنایی به متقاضیان است و این پروژه ها هرگز به صورت سوری افتتاح نخواهند شد و واحدهای باقیمانده نیز به شرط تکمیل، تحویل متقاضیان خواهد شد.
مدیرکل راه وشهرسازی استان در ادامه با توجه به انجام خدمات روبنایی و عملیات آماده سازی این واحدها بیان داشت: ۱۱ مرکز آموزشی در سایتهای مسکن مهر طی هفته گذشته افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شده و در همین راستا امروز ۲۶ واحد تجاری – اداری در سایت مسکن مهر نایین افتتاح و بحث آماده سازی سایتهای مسکن مهر نیز جهت تکمیل تحویل شهرداری ها خواهدشد.
گفتنی است در جریان این افتتاحیه، کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح ورودی مسکن مهر شهر نایین در محور کمربندی اصفهان – یزد با برآورد اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان بر زمین خورد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات