برگزاری کارگاه  نیازسنجی و توان سنجی ذیل ستاد باز آفرینی شهری بجنورد در خراسان شمالی

برگزاری کارگاه نیازسنجی و توان سنجی ذیل ستاد باز آفرینی شهری بجنورد در خراسان شمالی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، مهندس سید احسان جالینوس در این کارگاه که با حضور مدیران کلیه دستگاهها برگزار گردید با اشاره به مفهوم "باز آفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهرهاست به نحوی که منجر به ارتقاء قابلیت زیست پذیری شهرها ؛کیفیت زندگی شهروندان شود .

وی اظهار داشت : باز آفرینی دربرگیرنده شبکه ای از اقدامات و برنامه های منعطف در مقیاس فضایی مختلف و در مسیر اهداف توسعه پایدار است و در تمامی سطوح ،مشارکت حداکثری تمامی کنشگران و ذینفعان بویژه مردم را به همراه دارد." تاکید ویژه بر هم افزایی دستگاهها به منظور تدوین سند نهایی برنامه اقدام مشترک و نیل به اهداف بازآفرینی شهری داشت .

در همین جلسه سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی ، مهندس جواد عمادیانفر به ضرورت تشکیل منظم ستادهای شهرستان اشاره کرد و افزود : دستگاهها باید بصورت ویژه به محلات هدف توجه و برنامه های پیشنهادی جهت رفع معضلات محله را  منتقل نمایند .

در این جلسه دکتر حاتم نژاد وسرکار خانم دکتر مرادی نماینده مهندسین مشاور کاوش معماری با ارائه پاورپوینت و توزیع پرسشنامه در بین مدیران شهری نحوه نیازسنجی و توانسجی دو محله هدف را تشریح و درنهایت با ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات انجام شده در محله و کارگاه مردمی به انتقال خواسته های مردم اقدام و از دستگاهها خواسته شد در خصوص معضلات پیش رو تصمیمات اجرایی مناسب گرفته شود .

در پایان جلسه نیز دکتر ثمینی فرماندار محترم شهرستان بجنورد ضمن تشکر از مشاور محترم از دبیر و اعضای ستاد درخواست کردند که کارگروه های ذیل ستاد تشکیل تا از ارائه مسائل کارشناسی در جلسه خودداری گردد و صرفاً در این جلسات تصمیمات نهایی مطرح گردد .

منبع :

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات