قدردانی از دست اندرکاران «هما» در حج تمتع سال ۱۳۹۷

قدردانی از دست اندرکاران «هما» در حج تمتع سال ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران،  «فرزانه شرفبافی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران گرامی آن حضرت و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت دلاور مردان نیروهای مسلح در حادثه تروریستی اهواز طی پیامی از دست اندرکاران حج تمتع سال ۹۷ قدردانی نمود.

متن پیام مدیرعامل "هما" به شرح ذیل است:

با فرود آخرین پرواز "هما" در فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) در بامداد ۲۵ شهریور ماه ، عملیات افتخار آفرین حج تمتع سال ۱۳۹۷ به پایان رسید.

عملیات رفت حجاج بیت الله الحرام درتاریخ ۲۷ تیرماه  آغاز و طی آن تعداد ۴۴۳۳۳ زائر توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" و تعداد ۴۰۵۸۴ زائر توسط هواپیمایی سعودی عازم سرزمین وحی شدند که مجموع زائران امسال حج تمتع، حدود ۸۴۹۱۷ نفر بوده است.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در این عملیات پر برکت میزبان کاروان جانبازان عزیز کشورمان بود که تمامی امکانات لازم جهت اعزام این عزیزان از خدمات پزشکی گرفته تا امکانات فرودگاهی، برای آنان فراهم گردید تا این عزیزان در کمال آرامش به سرزمین وحی اعزام و به کشور عزیزمان بازگردند.

"هما" علاوه بر انجام پروازهای خود در ایستگاه فرودگاه حضرت امام (ره) و ۱۱ ایستگاه کشور، عملیات هندلینگ بار و مسافر تمامی پروازهای سعودی در تهران و ۹ ایستگاه کشور را نیز برعهده داشت و همچنین "هما" عملیات بازگرداندن زائران بیمار بستری در شهر مدینه را به صورت اختصاصی برعهده داشت.

این عملیات فشرده هم زمان با پروازهای برنامه ایی روزانه "هما" انجام می شد و تنها با یاری و همدلی کلیه پرسنل "هما" در قسمتهای مختلف شرکت و یاری همکاران عزیزمان در شرکتهای هواپیمایی قشم و هواپیمایی آسمان در پروازهای برگشت انجام گرفت.

لازم می دانم در اینجا از تمامی همکارانم درهمه قسمتهای "هما" و همکاری صمیمانه عزیزانمان در بعثه مقام معظم رهبری، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، سپاه حفاظت فرودگاهها، پلیس فرودگاه های کشور، نماینده محترم ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج، بانک مرکزی، سازمان حج وزیارت، گمرک و...  و در نهایت ازحمایت های وزیر فرهیخته راه وشهرسازی جناب آقای دکتر آخوندی تشکر و قدردانی نمایم.

فرزانه شرفبافی - رئیس هیات مدیره و مدیر عامل  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات