بنانیوز، اخبار صنعت ساختمان

شنبه، 24، آذر، 1397 | Saturday، 15 December، 2018

ارائه ۱۸ عنوان خدمات الکترونیکی در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان

کد خبر: 93015
سه شنبه 3 مهر 1397 ساعت 14:0
نمایش: 49

در راستای حفظ حقوق شهروندی،                                      ارائه ۱۸ عن...

در راستای حفظ حقوق شهروندی،
ارائه ۱۸ عنوان خدمات الکترونیکی در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان
در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با راه اندازی میز خدمت الکترونیکی، ۱۸ خدمت الکترونیکی و از راه دور ارائه خواهد شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، مهدی منصوری رییس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل در این باره گفت: میز خدمت الکترونیکی با هدف ارائه خدمات الکترونیکی و از راه دور ، تسهیل در ارائه خدمات ، کاهش مراجعات حضوری و در راستای حفظ حقوق شهروندی ارائه می گردد.
وی خدمات ارائه شده را در قالب ۱۸ خدمت عنوان کرد و اظهار داشت: پیگیری مکاتبات اداری، درخواست خدمت، فرمهای نظرسنجی الکترونیکی، اطلاع رسانی فرایندهای سازمانی، طرح درخواست و شکایات، تکریم ارباب رجوع،شناسنامه خدمات، فرایندهای سازمانی، خدمات شهروندی به تفکیک، دسترسی آزاد به اطلاعات، گزارش شهروندی، طرح شکایات، طرح های توسعه و عمران شهری، گزارش شهروندی، تسهیلات بهسازی و نوسازی، پیگیری موارد ثبت شده، مشاوره حقوقی، سامانه شهراه، سامانه اطلاعات سوانح و حوادث حمل ونقل کشور و گزارش تخلفات ساختمانی و شهرسازی از جمله این خدمات است که به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می شود .
گفتنی است میز خدمت الکترونیکی بر روی پورتال اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان به نشانی :www.isfahan.mrud.ir در بخش میز خدمت شهروندان قابل دسترسی برای عموم شهروندان می باشد.



لینک اصل محتوا در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

نظرات کاربران