ارائه ۱۸ عنوان خدمات الکترونیکی در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان

ارائه ۱۸ عنوان خدمات الکترونیکی در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان

در راستای حفظ حقوق شهروندی،
ارائه ۱۸ عنوان خدمات الکترونیکی در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان
در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با راه اندازی میز خدمت الکترونیکی، ۱۸ خدمت الکترونیکی و از راه دور ارائه خواهد شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، مهدی منصوری رییس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل در این باره گفت: میز خدمت الکترونیکی با هدف ارائه خدمات الکترونیکی و از راه دور ، تسهیل در ارائه خدمات ، کاهش مراجعات حضوری و در راستای حفظ حقوق شهروندی ارائه می گردد.
وی خدمات ارائه شده را در قالب ۱۸ خدمت عنوان کرد و اظهار داشت: پیگیری مکاتبات اداری، درخواست خدمت، فرمهای نظرسنجی الکترونیکی، اطلاع رسانی فرایندهای سازمانی، طرح درخواست و شکایات، تکریم ارباب رجوع،شناسنامه خدمات، فرایندهای سازمانی، خدمات شهروندی به تفکیک، دسترسی آزاد به اطلاعات، گزارش شهروندی، طرح شکایات، طرح های توسعه و عمران شهری، گزارش شهروندی، تسهیلات بهسازی و نوسازی، پیگیری موارد ثبت شده، مشاوره حقوقی، سامانه شهراه، سامانه اطلاعات سوانح و حوادث حمل ونقل کشور و گزارش تخلفات ساختمانی و شهرسازی از جمله این خدمات است که به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می شود .
گفتنی است میز خدمت الکترونیکی بر روی پورتال اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان به نشانی :www.isfahan.mrud.ir در بخش میز خدمت شهروندان قابل دسترسی برای عموم شهروندان می باشد.



لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات