۲۸نفر برای کسب کرسی های نظام مهندسی کردستان رقابت می کنند

۲۸نفر برای کسب کرسی های نظام مهندسی کردستان رقابت می کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان،خالد اصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی در این استان ۱۲ مهر برگزار می شود، اظهار داشت: در این دوره ۲۸ نفر نامزد انتخابات شده اند که از بین آنان ۱۱ نفر عضو اصلی و هشت نفر نیز عضو علی البدل انتخاب می شوند .
وی افزود: این انتخابات در ۹ حوزه انتخابیه استان شامل سنندج، مریوان، بانه، بیجار، قروه، کامیاران، سقز و دهگلان برگزار می شود و اعضا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان توسط ۶ هزار و ۲۱۷ عضو این سازمان انتخاب و بکار گمارده می شوند .
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه یک نفر از ۲۸ نامزد این انتخابات زن است، تاکید کرد: اعضای هیات مدیره انتخاب شده بمدت سه سال عهده دار مدیریت این سازمان در استان خواهند بود .
وی اضافه کرد: مهندسان عضو این سازمان در هفت رشته معماری، شهرسازی، عمران، برق، مکانیک، نقشه برداری و ترافیک است که رشته عمران با سه هزار و ۷۱ نفر بیشترین عضو و ترافیک با ۱۵ نفر عضو کمترین میزان مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی کردستان را به خود اختصاص داده اند .
اصلانی یادآور شد: انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی در کردستان به صورت کاغذی از هشت صبح تا ۱۷ بعد از ظهر برگزار می شود . لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات