گزارش انتخابات هشتمین دوره اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان...

گزارش انتخابات هشتمین دوره اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان...

گزارش انتخابات هشتمین دوره اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره  نظام مهندسی ساختمان استان بر اساس برنامه ابلاغی از ساعت ۹ صبح تاریخ ۵ مهرماه ۱۳۹۷ همزمان در سراسر استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

انتخابات استان آذربایجان شرقی علاوه بر تبریز همزمان در دوازده حوزه اخذ رای در شهرهای آذرشهر، شهر جدید سهند، اهر، بناب ، جلفا، سراب، شبستر، عجبشیر، مراغه، مرند، ملکان و میانه با توجه به محل سکونت اعضای سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.

فرایند انتخابات در سراسر کشور با ابلاغ وزارت راه و شهرسازی از خرداد ماه سال جاری با تعیین اعضای دستگاه نظارت استان به صورت رسمی شروع گردیده و با دعوت از ۱۴ نفر از اعضای واجد شرایط و برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد اعضای هیات اجرایی استان نیز تعیین و احکام مربوطه صادر گردید. پس از صدور اولین اطلاعیه هیات اجرایی مطابق برنامه زمان بندی ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره از ۶ تیر ماه آغاز شد

در پایان مهلت ثبت نام تعداد هشتاد و یک نفر مدارک اولیه مربوط به ثبت نام را ارائه نمودند که پس از بررسی مدارک و طی مراحل اخد استعلام ها و مکاتبات مربوطه با انصراف دو نفر در مراحل فوق و عدم احراز صلاحیت شش نفر، تعداد ۷۳ نفر احراز شرایط شدند.

پس از اعلام رسمی اسامی تا تاریخ ۱۳۹۷/۷/۴ تعداد شش نفر از نامزد ها انصراف خود را از داوطلبی اعلام نمودند و با اضافه شدن یک نفر داوطلب احراز شرایط شده تعداد نامزد های نهایی این انتخابات در استان برای عضویت در هیات مدیره ۶۸ نفر شد که از این تعداد نامزد در رشته های اصلی ۸ نفر در رشته معماری، ۳ نفر در رشته شهرسازی، ۳۶ نفر در رشته عمران، ۵ نفر در رشته نقشه برداری ، ۲ نفر در رشته ترافیک ، ۵ نفر در رشته تاسیسات مکانیکی و ۹ نفر در رشته تاسیسات برقی داوطلب عضویت در هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان شدند که تعداد ۱۵ نفر از آنها با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای هیات مدیره در رشته های اصلی ۳ نفر معماری، ۱ نفر شهرسازی، ۶ نفر عمران،۱ نفر نقشه برداری، ۱ نفر ترافیک، ۱ نفر تاسیسات مکانیکی و ۲ نفر تاسیسات برقی انتخاب خواهند شد.

تعداد اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان ستان ۳۰۱۲۹ نفر می باشد و با توجه به برگزاری رایانه ای انتخابات لیست اسامی و مشخصات کلی اعضا در سامانه احراز هویت برای رای گیری بارگذاری شده است.

هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان راس ساعت ۹ صبح امروز شروع و در ساعت ۱۹ عصر به کار خود خاتمه بخشید.

لازم به ذکر است که دکتر شیبانی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت انتخابات کشور در هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی در معیت هیات همراه و همچنین مهندس سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از شروع انتخابات تا مرحله پایانی در محل برگزاری انتخابات حضور مستمر داشتند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات