اعلام آمادگی تهاتر زمین جهت تملک کارخانه نوین شهرضا

اعلام آمادگی تهاتر زمین جهت تملک کارخانه نوین شهرضا

جزئیات بررسی مسائل شهرضا در حوزه شهری و املاک/ اعلام آمادگی تهاتر زمین جهت تملک کارخانه نوین شهرضا
پیگیری زمان ابلاغ طرح جامع شهرضا، خدمات آماده سازی و سهم ۱۰% شهرداری،تقلیل حد نصاب تفکیک و توافقات انجام شده در سنوات قبل از جمله مسائل مطروحه در نشست با مسئولین شهرضا بود.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، در جلسه بررسی مشکلات و چالش های شهرستان شهرضا که با حضور حجت اله غلامی مدیر کل راه و شهرسازی ،علی اصغر ذاکری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان،رفیعی نژاد فرماندار شهرستان شهرضا ، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن جلسات اداره کل راه وشهرسازی برگزار شد، مسائل و مشکلات و چالش های شهرستان در حوزه شهری و املاک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .
از جمله مسائل مطرح شده، پیگیری زمان ابلاغ طرح جامع شهرضا، خدمات آماده سازی و سهم ۱۰% شهرداری،تقلیل حد نصاب تفکیک و توافقات انجام شده در سنوات قبل بود.
حجت اله غلامی مدیر کل راه و شهرسازی اصفهان در خصوص طرح جامع شهرضا و مسائل و مشکلات پیش آمده در این رابطه گفت: تمامی اسناد طرح جامع شهرضا آماده و پیگیری می شود تا ظرف حداکثر یکماه آینده ابلاغ گردد. حد نصاب تفکیک نیز به ۱۸۰ تا ۲۵۰ متر مربع تعدیل یافته است.
بابت سهم ۱۰% شهرداری نیز مقرر شد تا ۵۰ پلاک زمین ظرف دو ماه آینده با اعلام شهرداری به شهرداری تحویل شود.
وی افزود: ما سعی داریم تا به صورت آزمایشی جلسات کمیته کار کمیسیون ماده ۵ را در شهرستانها برگزار کنیم تا در صورت موفقیت منبعد این جلسات کارشناسی در شهرستان مربوطه انجام شوند .
غلامی در راستای آماده سازی سایتهای مسکن مهر شهرضا گفت: تاکنون ۶۸ شهر در استان بحث آماده سازی سایتهای مسکن مهرشان به شهرداری ها تحویل شده که با انجام کار کارشناسی و همکاری شهرداری شهرضا در این زمینه بحث آماده سازی سایت مسکن مهر این شهر نیز با تهاتر زمین، یارانه و تحویل قیر تحویل خواهد شد.
مدیرکل راه وشهرسازی با اشاره به کارخانه نوین شهرضا به عنوان یکی از کارخانجات تاریخی استان و لزوم بهسازی، نوسازی و حفظ آن بیان داشت: درصورت توافق با مالکین فعلی و با تهاتر زمین از محل تجاری های واقع در بهترین نقاط شهر اصفهان در راستای بازآفرینی شهری حاضر به تملک این کارخانه هستیم.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات