مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره های دوره هفتم و هشتم نظام مهندسی...

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره های دوره هفتم و هشتم نظام مهندسی...

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره های دوره هفتم و هشتم نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره های دوره هفتم و هشتم نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر  در محل اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر  برگزار گردید.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی بوشهر

این مراسم با حضور دکتر ستوده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مهندس رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ، دکتر امیری شهردار بوشهر ، هیئت اجرایی و نظارت انتخابات دوره هشتم ، و اعضای جدید و قدیم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان بوشهر  برگزار شد.

مهندس رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت : سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی فنی استان است و باید بستری ایجاد شود تا جامعه بتواند از این نخبگان و فرهیختگان استفاده کند.

وی با بیان اینکه تعهدات فردی در مجموعه نظام مهندسی نیز امری مهم و لازم است افزود: همه اعضای این سازمان می‌بایست در راستای وظایف قانونی خود به نحو احسن عمل کرده و در زمینه حفظ سرمایه‌ها و منافع ملی اهتمام داشته باشند.

مهندس زارعی رئیس هیات مدیره دوره هفتم نیز عملکرد هیئت مدیره دوره هفتم را درطول سه سال گذشته علیرغم همه مشکلات مثبت ارزیابی نموده و به بیان پاره‌ای از شاخص‌ها، شفاف‌سازی خدمات از طریق سایت سازمان و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با اهداف و وظایف سازمان، پرداخت و اشاره کرد: در طول این مدت بحران‌ها و چالش‌های متعددی را مدیریت نموده است .

در ادامه این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر  به برخی از آفت‌های انتخابات از جمله ارائه شعارهای غیر عملی و به دور از واقعیت اشاره نمود و از اعضا درخواست کرد از منتخبان خود بخواهند شعارهایی را که در زمان تبلیغات برای انتخابات می‌دادند عملی سازند.

دکنر ستوده ضمن تاکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای، بهره‌گیری هیئت مدیره از همه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های مهندسان برای حل مشکلات موجود شهر و استان بوشهر را از اقدامات اولویت‌دار برشمرد.

وی همچنین برقراری پیوند بین تجارب مهندسان پیش کسوت و انرژی مهندسان جوان را از وظایف دیگر هیئت مدیره قلمداد نموده و بر انسجام و اتحاد بین اعضای هیئت مدیره برای انجام وظایف خود تاکید نمود.

در پایان مراسم اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره سازمان در دوره هشتم اعتبار نامه های خود را دریافت داشتند و به اعضای هیئت مدیره سازمان در دوره هفتم لوح تقدیر اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات