اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، آقای دادجو گفت: پس از برگزاری پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی و تایید آن توسط دستگاه نظارت و اجرای انتخابات، اعتبارنامه های اعضای منتخب توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به امضا رسیده و طی مراسمی به آنها اعطاء شد.

آقای مصطفی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده اظهار داشت: آغاز به کار هیات مدیره جدید فضای جدیدی را در جامعه مهندسین استان ایجاد خواهد کرد تا مهندسین عزیز بتوانند در فضای جدید با آرامش به کار خود ادامه دهند .

وی به بحث آموزش مهندسین اشاره کرد و افزود : اعضای جدید هیات مدیره نظام مهندسی باید فضایی ایجاد کنند تا مهندسین عزیز آموزش مستمر از طریق همایش ها، سمینارها و ... درخصوص مباحث ۲۲ گانه مقررات ملی ساختمان ببینند و این آموزش بیشتر باید در حوزه نظارت بر اجرا صورت گیرد .

آقای مصطفی زاده اضافه کرد : مهندسین ناظر باید با کنترل و برنامه های مستمر، عمر ساختمان ها را افزایش دهند که این موضوع، موضوع خیلی جدی در بحث نظارت است و پیشنهاد می شود که خراسان شمالی پایلوت نظارت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به برنامه های دیگری که اعضای جدید باید مد نظر داشته باشند و پیگیری کنند اشاره کرد و اظهار داشت : هیات مدیره جدید باید داشتن معماری های نوین در ساخت مسکن، مصرف انرژی، آموزش فنی و حرفه ای و مسائل ایمنی در ساخت را

جدی بگیرند تا روح جدیدی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اتفاق بیفتد .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات