مراسم اعطای اعتبارنامه هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختم...

مراسم اعطای اعتبارنامه هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختم...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مراسم اعطای اعتبارنامه هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان با حضور مهرداد سالاری، معاونت عمرانی استانداری ،مسعود شریفی مدیرکل راه وشهرسازی استان و اعضای هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و تعدادی از مدعوین در سالن جلسه این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، ضمن تقدیر از شخص استاندار،معاون امور عمرانی ،دستگاه نظارت و هیات اجرایی و همه دوستان در دستگاه امنیتی،انتظامی،اورژانس و تک تک عواملی که در برگزاری این مهم به نحو احسنت دخیل بودند،گفت:حضور پررنگ جامعه مهندسی استان در این انتخابات نشان از حس مسوولیت قابل توجه ایشان به  خدمت در سنگر عمران دارد.

در ادامه سالاری معاون امور عمرانی استانداری اظهار داشت: مردم باید در ساخت و سازهای مسکن به مهندسان توانمند و بومی استان اعتماد کنند چرا که این امر می تواند نقش اساسی در استانداردسازی ساختمان داشته باشد .

وی در پایان اشاره کرد: آماده استفاده از مشاوره و نقطه نظرات مهندسان در پروژه های عمرانی استان هستیم و در این مورد از ظرفیت های مهندسان بومی استقبال می کنیم .

سالاری برگزاری انتخابات این دوره در استان را از حیث سلامت و نظم و حضور پر شور مثال زدنی و شایسته تقدیر خواند.

در پایان جلسه ضمن قرائت متن اعتبارنامه به  اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعتبارنامه ها اعطا شد./

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات