عملیات های راهسازی در شهرستان سمیرم فعال هستند/بسته شدن پرونده مسکن مهر سمیرم تا بهمن ماه

عملیات های راهسازی در شهرستان سمیرم فعال هستند/بسته شدن پرونده مسکن مهر سمیرم تا بهمن ماه

عملیات های راهسازی در شهرستان سمیرم فعال هستند/بسته شدن پرونده مسکن مهر سمیرم تا بهمن ماه
عملیات های راهسازی در شهرستان سمیرم فعال و طبق برنامه پیش می روند و سه محور مطالعاتی نیز در شرف شروع عملیات اجرایی هستند.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، راه های شهرستان سمیرم در جنوب غربی استان اصفهان به لحاظ همجواری با سه استان چهارمحال و بختیاری ، کهگلویه و بویر احمد و فارس وکوهستانی بودن شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که رسیدگی به محورهای مواصلاتی آن بسیار حائز اهمیت است .
طی نشستی که با حضور حمیدرضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، اصغر سلیمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و معاونین راه و شهرسازی در محل این اداره کل برگزار شد ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه راه و شهرسازی بر این مهم تاکید شد.
احداث جاده کوشک و جاده سلامت در قالب طرح های باز آفرینی شهری در شهر سمیرم و احداث ورزشگاه در شهر حنا از بخش های شهرستان سمیرم و اقدامات انجام شده در حوزه بازآفرینی شهرستان به منظور بهسازی و نوسازی محلات هدف نیز از جمله موارد مطروحه در این نشست بود.
سه محور مطالعاتی در قالب راههای روستایی خفر – سرباز به طول ۱۸ کیلومتر، گاوتپه – قدمگاه به طول ۲۰ کیلومتر و ونک – سولگان به طول ۶ کیلومتر و محور راه اصلی بروجن – سمیرم به طول ۶۵ کیلومتر نیز از جمله پروژه هایی است که مقرر شد پس از تصویب در کمیسیون بررسی طرح های راهسازی اجرایی گردد.
حمید رضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با توجه به رسیدن فصل سرما در سمیرم و کوهستانی بودن شهرستان ضمن تاکید بر پیگیری هرچه بیشتر جهت ادامه پروژه ها در شهرستان گفت : خوشبختانه محورهای احداثی در شهرستان سمیرم فعال هستند و طبق برنامه پیش می روند از جمله محور روستایی شهید به دژکرد بطول ۱۵ کیلومتر که طی چند ماه که از عقد قرارداد می گذرد پیشرفت خوبی داشته و همچنین پروژه زمان کهریز به خسروشیرین نیز اخیرا قرارداد بسته شده و در شرف شروع عملیات اجرایی می باشد .
امیرخانی در خصوص پروژه ۱۴۱ واحدی مسکن مهر سمیرم گفت: این پروژه ها در قالب ۳۶ واحدی و ۱۰۵ واحدی در شهرستان انجام شده و بخش عمده ای از آن تحویل مقاضیان گردیده و تعداد محدودی از واحدها نیز با رفع مشکلات تسهیلات از طرف متقاضیان و پیگیری دریافت تسهیلات تا بهمن ماه سال جاری پروژه مسکن مهر در شهرستان بسته خواهد شد و در این زمینه آماده سازی سایت نیز به شهرداری تحویل شده است .


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات