نشست سرپرست راه وشهرسازی استان اصفهان با مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی

نشست سرپرست راه وشهرسازی استان اصفهان با مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی

جزئیات نشست سرپرست راه وشهرسازی استان اصفهان با مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی
این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهر کوهپایه، هرند و تودشک در محل بخشداری شهر کوهپایه برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، حمیدرضا امیرخانی به اتفاق معاونین معماری و شهرسازی و املاک و حقوقی خود در نشست مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان که با حضور حجت الاسلام سالک، حمیدرضا فولادگر، حیدرعلی عابدی و سرکارخانم تاج الدین نمایندگان مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات مناطق شرق اصفهان و مسائل راه وشهرسازی در محل بخشداری شهر کوهپایه برگزار شد، حضور یافت.
سرپرست راه وشهرسازی استان با توجه به مسائل مطروحه در این جلسه و نظر به خواسته مردم و ساکنین مسکن مهر به منظور احداث طبقات دوم مساکن مهر با توجه به نیاز بیان داشت: این اقدام در صورت تایید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و با درخواست شهرداری قابل انجام است.
وی با توجه به کمبود اراضی دولتی در محدوده شهر کوهپایه، اضافه طبقات در مسکن مهر را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان ساخت تا با اضافه نمودن طبقات این سایتها بتوان مشکل کوچک سازی در واحدها را برطرف نمود.
وی درباره وضعیت طرح تفصیلی شهر کوهپایه نیز گفت: در خصوص طرح تفصیلی شهر کوهپایه، جلسات متعددی با شهرداری برگزار و نقشه پایه تهیه شده و در سالجاری قرارداد با مشاور منعقد خواهد شد.
گفتنی است با توجه به گستردگی وظایف راه وشهرسازی در حوزه های مختلف راه، مسکن وشهرسازی مسائل مربوط به این اداره کل بیان و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات ارائه گردید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات