دیدار و ملاقات مردمی مستمر مدیر کل با مردم

دیدار و ملاقات مردمی مستمر مدیر کل با مردم

مهندس دهقان سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی  استان این هفته در جلسه ملاقات مردمی ضمن تاکید بر دیدارهای هفتگی چهره به چهره مسئولان با مردم گفت : این دیدارها می تواند موجب تسهیل دسترسی عموم شهروندان محترم به مسئولان اداره کل در جهت خدمات رسانی بهتر و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان وی با بیان اینکه این دیدار ها نقش به سزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد، اظهار داشت: رسیدگی به سیاستهای اصلی دولت تدبیر و امید است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد .
وی  افزود: این اداره کل  یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر  جلسات دیدار های مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه در نشست های مردمی و همچنین توجه به کاهش مشکلات شهروندان و همکاران محترم را در اولویت قرار داده است .
مهندس دهقان حضور مدیر کل ، معاونین و مدیران مربوطه را در ملاقاتهای مردمی عامل بسیار مهمی در کاهش مراجعات حضوری و پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع دانست.
وی در دیدار مردمی این هفته اظهار داشت: در این ملاقات مردمی اقشار مختلف مردم از جمله ساکنین مساکن مهر،  همکاران و خانواده هایشان و سایر شهروندان محترم با ثبت نام از طریق دفتر مدیر کل درخواست دیدار داشتند که در دیداری چهره به چهره در خواست ها ، مسائل و مشکلات خود را زمینه ثبتی، املاکی شهرسازی و همچنین پیمانکاری طرحها مطرح کردند که با توجه به مشغله کاری و رسیدگی کاربردی به مسائل و مشکلات ایشان، این دیدار با حضور معاونین و مدیران مختلف انجام و دستورات لازم نیز صادر شد .
گفتنی است برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مدیر کل و مسئولین روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در محل دفتر مدیر کل  برگزار می گردد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان

    اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات