برگزاری ۱۴۶ جلسه ملاقات مردمی توسط مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در سال ۹۷

برگزاری ۱۴۶ جلسه ملاقات مردمی توسط مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در سال ۹۷

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی: محمدرضا مرتضوی رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴۶ جلسه ملاقات حضوری و دیدار چهره به چهره با حضور شخص مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاونت های این اداره کل با شهروندان و خدمت گیرندگان این اداره کل برگزار شده است.
وی افزود: در این ملاقات ها ، ضمن رسیدگی به مشکلات و مسایل شهروندان و ارباب رجوع این اداره کل دستورات لازم به منظور بررسی فرایندهای اجرای کار به جهت رفع سریع تر مشکلات مردم، برای معاونین و کارشناسان مربوطه صادر شده است.
مرتضوی اظهار داشت: برنامه ملاقات مردمی مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی هر هفته روزهای شنبه به صورت مداوم انجام می شود که این امر باعث افزایش ارتباط با آحاد شهروندان و کاهش دوباره کاری در انجام مراحل کار می شود و انجام مراحل اداری اموری که با مشکل مواجه شده اند، با سرعت بیشتری پیگیری و مرتفع می گردد.
وی تصریح کرد: درخواست ملاقات عمومی یکی از خدمات الکترونیک این اداره کل است که متقاضیان می توانند با مراجعه به پورتال این اداره کل به آدرس razavi.mrud.ir  و تکمیل فرم های درخواست ملاقات اقدام نمایند.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات