مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر یک روزه سرپرست سازمان ملی ...

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر یک روزه سرپرست سازمان ملی ...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، مسعود شریفی گفت: از آنجا که ۸۶۰  واحد از مجموعه ۱۹۸۰ واحدی مسکن مهر شهید نژاد رضایی سراب شرف آباد اسلام آبادغرب، طی قراردادی با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی جهت ارائه طرح مقاوم سازی در دستور کار قرار گرفت در تاریخ ۲۱/۱/۹۷ بعد از ابلاغ این مهم، عملیات آشکار سازی آغاز و بیش از ۲۰۰ تست و نمونه برداری از اسکلت و ساختگاه توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان انجام شد که در بازدید مهندس نبیان مقرر گردید ظرف مدت دو ماه آینده این مرحله(مقاوم سازی) به اتمام برسد.

شریفی افزود: بخش دیگر بازدید از مسکن مهر سرپل ذهاب انجام شد. گفتنی است در این پروژه عملیات مقاوم سازی ۲۱ بلوک از ۲۴ بلوک مراحل پایانی را طی می­کند و با توجه به پیگیریهای استاندار محترم و تعامل با وزارت متبوع پیش بینی می­شود با تلاش شبانه روزی در دو فاز، ۵۰۴  واحد در سه ماهه اول سال ۹۸ به اتمام برسد.

در این سفر مضوع تامین زمین جهت ارائه به مستاجرین واجدشرایط در کل مناطق زلزله زده پیرو تفاهم نامه مهندس بازوند ، با سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد که از قبل با ثبت نام و پایش متقاضیان انجامشده بود مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت

در پایان گزارش بازدید و برنامه ریزی های لازم در دفتر استاندار پیگیری شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات