شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان یزد برگزارشد

شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان یزد برگزارشد

شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان یزد برگزارشد
صبح امروز وباحضورمدیران کل راه آهن، فرودگاه، هواپیمایی هما، راهداری آزمایشگاه مکانیک خاک ، بانک مسکن ، نماینده شرکت ساخت وتوسعه زیربناههای حمل ونقل کشور وهمچنین هواشناسی در اداره کل راه وشهرسازی استان یزد  جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی برگزارشد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی، محمدرضا نقصان محمدی در ابتدای این نشست ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور مدیران کل دستگاه های عضو، به تجلیل از فعالیت های و پروژههای خوب حمل و نقلی ، ریلی و جاده های و ساخت راه در یزد پرداخت و از برنامه  خوب فرودگاه و هواپیمایی هما دراستان خبر داد .
رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان  هدف از این نشست را تدوین برنامه هایی حوزه حمل و نقل استان عنوان کرد و افزود با توجه به فعالیت های گسترده و مناسبی که توسط دستگاههای حمل و نقلی استان صورت پذیرفته و پروژه های خوبی که در این حوزه عملیاتی گردیده را باید در قالب بسته های عملکردی به مقام عالی وزارت ارائه نمود.
مدیرکل راه وشهرسازی استان درادامه افزود خوشبختانه درهمه حوزه ها، پروژه های خوبی داریم که قابل افتتاح و یا کلنگ زنی می باشد و می توانیم درسفر وزیرمحترم، برنامه ریزی نمائیم و اگر لازم باشد پروژه هایی را با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار دهیم .
محمدرضا نقصان محمدی با اشاره به سیاست های جدید وزارت راه و شهرسازی در تسریع پروژه ها  به ویژه مسکن مهرگفت : خوشبختانه استان یزد دومین استانی بوده که توانسته با ساخت  بیش از ۲۲ هزار واحد مسکن مهر، پرونده این پروژه ملی را در استان یزد ببند.
وی درادامه افزود: در بخش راه سازی وساخت راهها علیرغم کمبود اعتبارات و مطالبات پیمانکاران، توانسیم برخی از پروژه ها را مثل بزرگراه یزد بافق که یکی از پروژه های مهم استانی بود به ثمر برسانیم و یا اکثر پروژه های را بصورت فعال حفظ نمائیم وهمچنین درحوزه راه روستایی بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته بالای ۲۰ خانوار و ۳۵۰۰
کیلومتر راه روستایی آسفالته زیر ۲۰خانوار داریم که در این حوزه نیز اقدامات خوبی صورت پذیرفته است .
نقصان محمدی با اشاره به یکی از مهمترین پروژه های ملی دراستان، اظهار امیدواری کرد. که انشالله با حضور وزیر محترم  راه و شهرسازی به استان بتوانیم کلنگ آزاد راه نائین به انار را به زمین بزنیم و شاهد یک رویداد ملی در استان یزد باشیم .
این مقام مسئول مهمترین بخش این نشست را ارائه برنامه های عملکردی دانست و ازمدیران کل خواست در جهت ارتقاء حوزه فعالیت خود درخواست هایی را با هماهنگی مدیران ارشد استان آماده نموده و جهت پیگیری های بعدی به این شورا ارائه نمایند.
در ادامه این نشست هرکدام از اعضا به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند وضمن اعلام آمادگی ومعرفی پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی ، درخواست های خود را جهت پیگیری  برخی مشکلات و معضلات موجود در  این شورا بیان نمودند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات