افتتاح ۱۶ واحد مسکونی خسارت دیده ازطوفان به مناسبت هفته ایمنی در برابر کاهش اثرات بلایای طبیعی در علی آباد

افتتاح ۱۶ واحد مسکونی خسارت دیده ازطوفان به مناسبت هفته ایمنی در برابر کاهش اثرات بلایای طبیعی در علی آباد

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، مراسم افتتاح متمرکز ۱۶ واحد خسارت دیده بر اثر طوفان در شهرستان علی آباد کتول به مناسبت ۵ دیماه سالروز وقوع زلزله بم و روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان علی آباد کتول، مدیر بنیاد مسکن شهرستان و روسای ادارات شهرستان برگزار شد، یک واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از طوفان و بارندگی بصورت متمرکز در روستای نصرت آباد به بهره برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان در خلال این مراسم گفت: در این راستا حدود ۸ میلیارد ریال اعتبار جهت ساخت واحد مسکونی خسارت دیده و درجا سازی جذب گردیده است.

ایشان افزود جهت تکمیل واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل نیز حدود ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار حوادثی به شهرستان تخصیص داده شده است.

در ادامه هدایتی کتولی، فرماندار شهرستان ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن شهرستان اظهار داشت: یکی از اصول مهم مقابله با بحران، آمادگی در برابر آن می باشد که نیازمند تمرکز همه نیروها در جهت ارتقاء آگاهی ، احساس مسئولیت و ارائه آموزش های لازم به منظور کاهش آسیب پذیری می باشد.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون توانسته است به روستائیان خدمات شایسته ای ارائه داده و باعث عمران و آبادانی هرچه بیشتر روستاها شود.

هدایتی کتولی اظهارداشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برکات امام راحل است و تاکنون منشا خدمات فراوانی در راستای تحقق فرمان تاریخی امام (ره) به ویژه در تامین مسکن محرومان، محرومیت زدایی از روستا ها و بازسازی مناطق آسیب دیده بوده است.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات