جلسه بررسی مشکلات و موانع آبرسانی در شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت

جلسه بررسی مشکلات و موانع آبرسانی در شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت




به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ، جلسه ای با حضور آقایان مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان قم ، مهندس نکونام مدیر آب و فاضلاب شهر های تابعه استان قم , سرپرستان دفاتر نمایندگی بنیاد مسکن در بخش های  سلفچگان – خلجستان- جعفرآباد وکارشناسان معاونت مسکن شهری به منظور هماهنگی و تسریع در آبرسانی به پروژه های بنیاد درشهرهای تابعه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه ،آقای مهندس بلدی مدیر کل بنیاد مسکن ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه , به موانع و مشکلات موجود در خصوص انتقال واصلاح خط لوله آبرسانی در زمین ها و پروژه های بنیاد در شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ هزارجمعیت اشاره و گفت: این موضوع  می بایست هر چه زودتر توسط شرکت آب و فاضلاب مرتفع گردد تا در آینده  دچار مشکل نشویم.
درادامه جلسه آقای نکونام مدیر آب و فاضلاب شهر های تابعه استان قم گزارشی ازفعالیتهای حوزه آبرسانی ارائه  و بیان نمودند: شبکه آبرسانی که وظیفه انتقال آب به بخشهای مختلف را دارا است یکی از شریانهای حیاتی شهر ها محسوب می گردد.
سپس آقای جدی سرپرست دفتر نمایندگی بنیاد مسکن در بخش جعفرآباد در خصوص مشکلات مربوط به آبرسانی به زمین های چهار هکتاری بنیاد و ساختمان اداری اشاره نمود و خواستار تعامل بیشتر شرکت آب و فاضلاب در این زمینه شد.
در ادامه جلسه مهندس بلدی تاکید بر اینکه تعلل در رفع مشکلات شهرها به‌ ویژه در موضوع مهمی چون تامین آب شرب این مناطق باعث کاهش انگیزه مردم برای ماندگاری در شهرهای کوچک خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های موجود در راستای بهینه کردن وضعیت آب‌رسانی به شهرهای کوچک برخوردار شویم.
لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص تعامل و همکاری مشترک تصمیماتی اتخاذ گردید.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات