اولین واحد مسکونی بازسازی شده در آق قلا افتتاح شد

اولین واحد مسکونی بازسازی شده در آق قلا افتتاح شد

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان، با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، اولین واحد بازسازی شده در روستای سیل زده چن سبیلی آق قلا  افتتاح شد.

مهندس محمدتقی زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون هفت هزار و ۸۰۰ پرونده به بانک معرفی شده و ۷۵۵ قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان تاکید کرد که بانک ها باید کمک و مساعدت بیشتری کرده و ضمانت ها را روانسازی کنند تا روند بازسازی سریع تر شروع شود.

وی با بیان این که تاکنون ۲۴۳ واحد پی کنی شده و ۵۲ واحد در مرحله فونداسیون است، گفت: در روستای تازه آباد ۳۵ واحد احداثی و ۵۰ واحد تعمیری داریم که تاکنون در این روستا ۱۳ واحد پی کنی شده و امروز هم بتون ریزی فونداسیون ها انجام می شود و امیدواریم که در اسرع وقت بتوانیم با تلاش مردم هرچه سریعتر این واحدها را برای مردم آماده کنیم.

زمانی نژاد با بیان این که در روستا نقشه تیپ تهیه شده، افزود: صدور پروانه در شهر آق قلا شروع شده و امروز هم با حضور مهندس تابش هزار واحد احداثی شهری و روستایی را کلنگ زنی خواهیم کرد.

گفتنی است که مالک واحد مسکونی که به بهره برداری رسید علاوه بر کمک بلاعوض ۱۲۰ میلیون ریالی، از ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی کم بهره هم استفاده کرد.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات