برگزاری جلسه کمیته حفاظت از اراضی و املاک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

برگزاری جلسه کمیته حفاظت از اراضی و املاک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم




به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ، جلسه ای با حضور آقایان: بلدی مدیر کل بنیاد مسکن استان ، رحمانی معاون عمران روستایی , یزدان پناه معاون پشتیبانی ، ملا اسماعیلی معاون بازسازی ، بیطرفان رئیس اداره امور حقوقی و املاک بنیاد ، مسئولین دفاتر نمایندگی بنیاد مسکن در بخش ها و سایر کارشناسان در خصوص حفاظت و نگهداری اراضی واملاک در سالن جلسات تشکیل شد.
در ابتدای  جلسه آقای بلدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: مهمترین کار اعضای این کمیته، عمل به شرح وظایف ابلاغی از سوی مرکز بطور کامل می باشد، که این امر بهمراه برنامه ریزی صحیح و بازدیدهای مستمر از روستاها و اقدامات حفاظتی و گزارش به موقع تخلفات به مبادی ذیربط  و... می تواند عامل موثری در حفظ و حراست از اراضی و املاک بنیاد باشد.
وی، تصریح کرد: اجرای دقیق بخشنامه ها، دستورالعملها و آئین نامه های ابلاغی از مرکز، جزو اصول کار صیانت از اراضی بنیاد بوده و بایستی نتایج آن بموقع به دبیرخانه کمیته استان گزارش شود.
در این جلسه آقای بیطرفان دبیرکمیته حفاظت و نگهداری از اراضی و املاک، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، به ارایه گزارشی از اقدامات حقوقی و قضایی مربوط به رفع تصرفات از املاک و اراضی بنیاد در سطح استان از ابتدای سالجاری پرداخت.
در ادامه جلسه پرونده های ارجاعی به کمیته بررسی و تصمیماتی اتخاذ گردید.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات