۹۸ درصد مسکن های مهر تحویل داده شد

۹۸ درصد مسکن های مهر تحویل داده شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور با اشاره به ساخت ۳۴۸ هزار مسکن مهر در ۸۸۹ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت گفت: ۹۸ درصد این واحدها به اتمام رسیده و مابقی نیز در سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری خواهد بود.

محمد سفیدیان در نشست با مسئولان شهرستان دیلم اظهار داشت: استان بوشهر در بین شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کشور از حیث عملکرد با مشارکت مردم و دستگاه‌های مربوطه و مدیریت بنیاد مسکن وضعیت بهتری داشته است.

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: استان بوشهر در سال ۹۳ از حیث افتتاح و تحویل واحدها در سطح کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: تنها پروژه تکمیل نشده در استان بوشهر مربوط به شهرستان دیلم است که به دلیل عدم همکاری‌ها و کم کاری‌ها معطل مانده است، که انتظار داریم بانک عامل و مسئولان مربوطه برای حل مشکلات و فعال کردن این پروژه اقدامات مهمی صورت دهند.

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: در این پروژه بنیاد مسکن استان بوشهر هیچ نقشی در کم کاری‌های صورت گرفته که باعث رکود آن شده، ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با درخواست فرماندار شهرستان دیلم بنیاد مسکن استان بوشهر پای کار می‌آید تا با همکاری سایر مسئولان مربوطه این پروژه را تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات