برگزاری آزمون ورودی ناظران  نظام فنی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

برگزاری آزمون ورودی ناظران نظام فنی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن هرمزگان آزمون ورودی نظام فنی روستایی پنجشنبه ۳ خرداد ۹۶ با حضور ۶۳ نفر از متقاضیان  در محل اداره کل این نهاد برگزار شد.

شهاب حسینی معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان افزود:

بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و آئین نامه اجرایی آن به منظور نظارت بر ساخت و ساز ساختمانهای روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان از طریق آزمون از بین افراد واجد شرایط و دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر در یکی از رشته های عمران و معماری و یا رشته های مرتبط با ساختمان جهت نظارت بر ساخت و ساز واحدهای واقع در مناطق روستایی در قالب طرح نظام فنی روستایی گزینش و پروانه نظارت برای آنها صادرمی نماید

متقاضیان پس از کسب حد نصاب نمره در آزمون پذیرفته میشوند و بعد از گذراندن دوره های آموزشی و کلاس های توجیهی پروانه کارموزی که اعتبار آن یکسال میباشد جهت نظارت بر ساخت و سازهای روستایی کسب مینمایند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیا مسکن خاطر نشان کرد که بعد از گذراند یک سال از کارآموزی پروانه اشتغال با فرمت و امضای اداره کل راه و شهرسازی استان صادر میشود که متقاضیان میتوانند با کسب پروانه فعالیت نظارت بر ساخت و سازهای استان را انجام دهند.

وی افزود در حال حاضر بنیاد مسکن استان با داشتن بالغ بر ۱۷۰ ناظر در سطح استان با تحصیلات کاردانی و کارشناسی امر نظارت بر فعالیت های ساخت و ساز در سطح استان راانجام میدهند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات