طرح هادی روستای ملاسراب افتتاح وبه بهره برداری رسید

طرح هادی روستای ملاسراب افتتاح وبه بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی،با حضوردکتر شهرتی فر معاون سیاسی وامنیتی استانداری استان،مهندس باباپور مدیرکل بنیاد مسکن استان، حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای زمانی امام جمعه شهرستان،مهندس خانی فرماندار شهرستان،بخشداران بخش مرکزی وبخش لیلان ومدیربنیاد مسکن شهرستان وجمعی از مسئولین ،طرح هادی روستای ملا سراب ازتوابع شهرستان ملکان افتتاح وبه بهره بردرای رسید.
درابتدای این مراسم آقای مهندس خانی فرماندار شهرستان ملکان طی سخنانی گفت: یکی از مولفه های شناسایی روستا و ساماندهی براساس ارزیابی های موجود که نشان از پویایی و نشاط در روستا دارد ، اجرای طرح هادی است که با همت پرسنل خدوم بنیاد مسکن روز به روز این موضوع به نقطه قوت خود نزدیکتر می شود .
درادامه آقای شهرتی فر معاون سیاسی امنیتی استاندار استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: توجه به روستاها دربخش های عمرانی ورفاهی از دغدغه های دولت درشهرستان ملکان ودیگر شهرستانها می باشد وایجاد زیر ساختها در روستاها مهاجرت معکوس ورشد جمعیت روستایی را در برخواهد داشت .
درادامه مدیرکل بنیاد مسکن استان گزارشی در خصوص روستای ملاسراب وهمچنین عملکرد استان وشهرستان در اجرای آسفالت از محل قیر رایگان ومصرفی ارائه نمودند که قبل از سال ۹۳ مقدار ۶۷۵۰۰ متر مربع آسفالت اجرا شده بود ودر سالهای ۹۴ تا ۹۷ مقدار ۳۰۰۰۰۰ متر مربع آسفالت اجرا شده است یعنی ۲۲۵ درصد در طول این ۴ سال در روستا های شهرستان آسفالت اجرا شده است.
مهندس حافظ باباپورخاطر نشان کرد: حرکت در راستای توسعه عمران و آبادانی روستا باعث اشتغال و درآمدزایی پایدار در روستاها می‌شود بنابراین باید ظرفیت‌های روستاها شناسایی و با ایجاد فرصت آن‌ها را شکوفا کرد .
وی درپایان با تاکید بر رفع نیازهای ضروری مردم در روستاها هم‌فکری دهیاران با شوراها و ریش‌سفیدان را ضروری دانست و اظهار کرد: شوراهای اسلامی روستا و دهیاری‌ها به عنوان دو نهاد مدیریت روستایی وظیفه دارند در راستای توسعه و آبادانی روستاها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید فعالیت و تلاش مضاعفی داشته باشند .

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

منبع خبر

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

    نظرات